Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Pippi!!! Vilken härlig läsning! Det här har jag väntat på! Grattis!
Pippi!!! Vilken härlig läsning! Det här har jag väntat på! Grattis!
Pippi, Pippi, hoppas att det är falskt alarm. Usch, vilken berg- och dalbana. Håller tummarna hårt! Kram
Mymina, det var ingen vidare rabatt... Hoppas innerligt att det går bättre vid nästa försök på din nya klinik. Kram
Pippi, hur går det?
Xxxxx, ja det stämmer nog att vi är många här som satt in två embryon åt gången. Blir väl lätt så när man är 'långväga' patient och vill maxa sina chanser. Men även de som sätter in ett lyckas! Om ett embryo är livsdugligt och allt annat i sin ordning så bör det fästa oberoende av om det satts in tillsammans med ett annat.
Jam08, välkommen! Blev rörd när jag läste ditt inlägg. Jag inboxar dig under veckan!
Nu kan jag andas ut, Pippi! Kram
Callimero, nu senast var det progynonintag i 17 dagar för mig innan transfer, och gången innan det ca 23 dagar vill jag minnas. Stort lycka till!
Pippi, tänk att ni har otur m dålig uppföljning även denna gång. På den punkten måste jag säga att jag varit nöjd m kliniken. Fick protokoll inom ett par dagar. Men det viktiga nu är att du har lyckats och jag tror att det kommer att gå hela vägen. Känner det på mig! Kram
Mymina, hoppas att allt är bra! Likaså Ny i Gbg och Karin71. Kram
Hej Tigermamman!
IVI Madrid verkar väldigt bra; jag har följt en forumtråd på IVIs hemsida och många som går i Madrid är nöjda och lyckas. Har för mig att ngn som skrev i början av denna tråd gick där. Gällande 3-dagars el 5-dagars kan du nog lita på att de gör rätt bedömning. Om jag förstått det rätt så verkar de rekommendera det senare alternativet om man har flera försök i bagaget. Tyvärr vet jag inget om titthålsoperation. Jag önskar dig stort lycka till!
Simba, såklart vi minns dig! Spännande dessa dagar; önskar dig stort lycka till!!!
Xxxxx02, beklagar att det inte gick vägen... Blev dock glad då du skrev att ni har fler i frysen; annars vore fallet så mkt tyngre. Nu har du flera livlinor och en utav dem/eller två bör vara vinstlott. Förstår dock att du är besviken...
Simba, nej än är det inte dags för mig.
Längtar74, vad roligt att höra ifrån dig!