• mariposa

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Karin-välkommen hem och nu hoppas vi på dig! Ja, vi får göra vad vi kan för att stötta varandra. Det är ju inte lätt det här och ensamt känns det... Och du gör det dessutom på egen hand, starkt gjort! Hade du ett bra team vid ET?

Kram

• mariposa

Grattis Vinkan! Vilken oerhörd lycka! BabyBaby

Karin: Nervöst, nervöst. Jag håller tummarna hårt nu i helgen! 

Pippi: Jag minns att jag också var fundersam över det där med att slemhinnan ska släppa, att det hinner gå så många dagar innan transfern och då vill jag minnas att jag läste på IVIs forum att en läkare hade svarat att man kan knapra Progynova i uppemot 50 dagar. Jag tror att du kan vara lugn. 

Myran och Miafia-kram! 

G L A D  P Å S K till alla i tråden! 

• mariposa

Pippi, Pippi! Du är inte ensam om de tankarna. Jag känner igen mig i allt du skriver och jag hade också en grubblarnatt i natt. Jag är ytterst rädd för ett nytt nederlag, men jag försöker precis som du att mota bort de negativa tankarna. Vi kämpar på!

Jag håller nu tummarna hårt för dig Pippi+Myran+Miafia. Och för mig själv om ett par veckor-hjälp!

Karin, vad skönt att du fick till ett vul. Nu ska det få rulla på!

Och Germany, som kanske läser, kram! <3

• mariposa

Pippi, jag ska till Valencia över Valborg. Hoppas på en fin resa på alla plan, massa sol, promenader och ett lyckat IVIbesök.

GBG-vad skönt att höra av dig, jag har funderat på hur det gått men legat lågt med att fråga. Vilken oro :( Hyperplastisk slemhinna, går det att åtgärda och ska du få hjälp med det här hemma? Hoppas att det vänder nu och att ni slipper kämpa i motvind. Ja, hälsan är det enda som spelar någon roll. Det blir man verkligen varse då den sätts på prov. Un fuerte abrazo!

• mariposa

MiaFia; Grattis! Nu håller vi alla tummarna för dig! Kram

Tummen: Åh, vad mysigt det låter! Drömmer

Pippi och Myran: Vad festliga ni är och samma plan ner å allt... Hade gärna haft sällskap med er!
    Pippi, ja det är lite trixigt med avståndet mellan Alicante och Valencia... Men tur att de kunde ordna en ny donator så snabbt. De har ju så många donatorer så om den tilltänkta donatorn fallerar så finns det andra att ta till direkt. Gällande att din man får lämna prov på nytt så är det nog att de passar på att göra det färsk iom att ni ändå är där nere. Det blir ett moment mindre för dem. 

Mymina- välkommen! Jag har varit tvungen att ta p-piller båda gångerna, men utan dem gissar jag att det tar ca. tre-fyra veckor att bli redo för insättning. Jag gjorde ett färskförsök (som tyvärr slutade i missfall) och ska nu göra ett FET. 

• mariposa

MiaFia-wow, wow, wow! Stort Grattis!

Pippi-Hoppas du ändå kan koppla av stundvis! Det är en speciell situation när man går där och inväntar samtal för att höra hur det gått... Kram!

• mariposa

Härligt, Pippi! Det verkar vara pangväder i hela Spanien. Hoppas att alla embryosarna klarar sig!

Myran, för dig håller jag tummarna hårt i dessa dagar. Må det funka!

Kram

• mariposa

Pippivännen, ni behöver inte fler; jag känner bra vibbar-det där är ert mirakel!

Kram på dig!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?