• mariposa

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

42:an: Ja, en sk mocktransfer som Hoppfull skriver om är rutin. Det känns inte ens. Slemhinnan mäts vanligtvis en gång, såvida den inte är i tunnaste laget då och de vill justera östrogendosen och därefter mäta igen.

Knasse: Heja! Nu närmar det sig!

GBG och Pippi: tänker på er och hoppas något enormt inför augusti!!!

• mariposa

Mymina, ja kanske du kan komplettera m plåster. Hoppas att kliniken vägleder och att du kan få det utskrivet på ett smidigt sätt. Men har du testat akupunktur ngn gång; jag tror på att det kan ge slemhinnan en extra skjuts. Men det kanske är svårt att få till nu på direkten. Omega3 tror jag också är bra för slemhinnan om jag inte missminner mig. Nu står du på tur och allas våra tummar är kopplade för att önska dig lycka till!

Pippi och NyiGbg och Knasse och Callimero tänker på er och önskar att det går vägen!

Annaba, dig vill jag gratulera! Må det rulla på och gå fortsatt bra!

• mariposa

Knasse-lycka till idag! Låter som allt klaffat mkt bra. Håller tummarna!

Mymina-lycklig resa! Och lycka till!!!

• mariposa

Wow, Knasse! Grattis! Superkul!

Mymina, håller tummarna hårt, hårt för dig nu! Jag har svårt att svara på det där m symptom tiden fram till testdag. Man går ju på helspänn och analyserar allt, men jag hade nog inget speciellt symptom. Kände mig som vanligt.

Åh, Pippi, nu är sprutan efter mkt möda tagen och behandlingen således påbörjad. Jag hoppas så oerhört mycket att allt ska gå bra denna gång. Jag känner bra vibbar inför augusti!!!

GBG, ha en riktigt bra semester! Jag hoppas att ert nästa försök blir det slutgiltiga då ni äntligen lyckas. Hoppas att det ordnar sig m hyston. Kram

• mariposa

Mymina, hoppas på att det ser mindre osäkert ut ef dagens hcg och att där syns en markant ökning. Håller tummarna för dig! Kram

• mariposa

Mymina, hur går det?

Strandhem, stort grattis!

Pippi, redan om en vecka alltså?! Jag håller tummarna hårt, hårt.

• mariposa

Mymina, det var tråkigt att läsa att det inte gick vägen :( Vad stark och målinriktad du är som redan tänker på nytt försök! Hoppas att du får bra uppföljning och svar fr kliniken. Kram

42:an, nej, allt har inte varit solklart för mig. Jag känner igen mig i din beskrivning; man kämpar och förbereder sig och läser på och när det väl närmar sig så kommer en massa tankar upp. Jag upplevde som en overklighetskänsla då vi väl reste iväg och det tog mig ett bra tag att landa i mig själv efteråt. Så du är inte ensam om att grubbla! Hoppas att du förutom din man har en god vän att anförtro dig till. Det hjälper att 'lätta på trycket' och få sätta ord på alla känslor. Jag hoppas att det ska gå bra för er, lycka till!

Tack för länken, Juliette! Äggstockscancer skrämmer mig något oerhört, har en drabbad på ganska nära håll och det är fruktansvärt iom att den har så dålig prognos. :(

Juliette, dig vill jag förresten passa på att önska tur och medvind nu i höst! Hoppas hoppas att det går vägen!

• mariposa

Nämen, vad fasiken Pippi! Vilket strul! :( Hoppas du får rätsida på detta. Stor kram

• mariposa

Knasse, jag får gratulera! Håller tummarna för dubbel glädje!

Pippi, nu kan jag andas ut en smula. :) Hoppas på att det fortlöper som planerat nu. Trevlig resa!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?