• mariposa

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Pippi- Vi finns här och supportar naturligtvis! I augusti händer det! Solig Det glädjer mig att kliniken lyssnat och gett er så bra rabatt! Det har de sannerligen råd med så många patienter som de har. Kram

GBG- Jag har också läst om den berömda Crespo, häftigt att hon lyckats hjälpa så många knepiga fall. Dr Remohí kan du dock känna dig nöjd med; han är expert och "presidente" över IVI. När jag tog hcg-prov på en klinik här i Sthlm berättade de att team IVI Valencia hållit utbildning med dem inom vitrifiering av ägg.
    LYCKA TILL nu och kram!

• mariposa

Hej på er!

Myran, vi håller alla våra tummar för att det ska gå fortsatt bra, trots blödning. Tänk att man ska kastas mellan hopp och förtvivlan om vartannat. Det är så tärande...

Puh, Ja, man måste ha en läkare här hemma hos vilken man kan göra ultraljud och ev få mediciner utskrivna. Hoppas att ditt nästa försök här hemma leder till ett varaktigt plus! Vad heter kliniken i Malaga som du hittat?

Mymina, hoppas att cystan inte sätter käppar i hjulet. Jag kan inte något om cystor, hoppas att någon annan kan hjälpa dig.  

Hälsningar! 

• mariposa

Mymina, vilket strul! Men ja tur i oturen att du har semester. Då de två extra veckorna gått hoppas vi att du är redo. Svår balansgång det där att veta om man vågar boka el ej. Kram

• mariposa

Karin, vilken fruktansvärd mardröm! Jag är oerhört ledsen för din skull. Det verkade ju så bra allting. Tänker på dig och önskar det fanns ngt jag/vi här kunde göra. En stor kram!

• mariposa

Germany, du är gullig som frågar hur jag mår. Jag är helt knockad av trötthet. Jag förmår inte göra ngt. Känner mig olustig och utsvulten. Så här mådde jag ju förra gången också, men jag hoppas att det går bättre m denna graviditet... På måndag har jag ultraljud. Nervöst.

Kram Germany och alla andra! Karin, jag kan inte sluta tänka på dig...

• mariposa

Callimero-har ni varit på kliniken på ett första besök el planerar ni att åka ner direkt t behandlingen? Vet ej hur du har det m doktor här hemma, men ha i beräkningen att kolla upp när han/hon har semester så att du inte står där m problem att ordna ultraljud. Om ni nu väljer att göra det i sommar.

Myran, ja det stämmer, vi satte in två. Jag kommer att gå t läkarbesöket på darriga ben. Mvc tänkte jag boka efteråt om allt ser bra ut. Myran, bortsett från blödningar, mår du bra i kroppen, har du energi? Jag är helt däckad.

• mariposa

Germany-ja, det är ju för en god sak denna 'svacka' i måendet, så nog står jag ut alltid. Jag uppdaterar imorgon! Hoppas att du mår bra; du lär längta till augusti som bara den. :)

Callimero-ett första besök är ju bra; då kan du ställa alla frågor i lugn och ro. Jag känner igen mig i det du skriver, skulle också gärna velat ha en stöttande läkare här hemma. Det känns som jag är där 'på nåder' hos gynen jag går till. Så stöttning och svar på en hel del frågor får jag här istället. Och från IVI såklart, de är snabba på att svara.

Kram alla och tack för era lyckönskningar!

• mariposa

Tjejer, allt såg bra ut och där syntes två filurer. Jag är glad, men också rädd... Hur sjutton ska det gå, kommer jag att klara det? Mycket som kan hända...

Kram!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?