Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Tack för gratulationer!
MiaFia, ja de var lika stora. Har du din nästa kontroll snart? Jag håller tummarna för att den lille har kommit ikapp då. Hur mår du? Kram
Tack för gratulationer!
MiaFia, ja de var lika stora. Har du din nästa kontroll snart? Jag håller tummarna för att den lille har kommit ikapp då. Hur mår du? Kram
Tack för alla grattis! Jag är så rädd att det ska avstanna såsom förra gången, men jag försöker lägga band på ångesten. En dag/timme/minut i taget.
Pippi, alla prognoser talar för att du kommer att lyckas. Och när du åker ner i augusti så kommer du veta hur det går till och förhoppningsvis då känna dig lite lugnare. Du är i bästa tänkbara händer på området! Strunt samma vad du åt igår eller idag, du hinner komma igen. Kram!
Nu närmast är det tumhållning för Mymina och Ny i Gbg, Pippi om ett litet tag och Callimero på sikt!
Karin, jag tänker på dig inför morgondagen! Tänk om det ändå kan få gå bra. Kram
EmmaoPer: man får alla äggen, ingen delning m ngt annat par.
Karin! Fruktansvärt det du går igenom nu. Hoppas att du har ordentligt stöd från vänner & familj. Sänder en stor kram i tanken!
Knasse, hoppas att det löser sig m sprutan. Som MiaFia nämnde så kan en Ivf-klinik vara ett alternativ. De kan vara tillmötesgående. Nej, det är inte alltid lätt att få hjälp här hemma vid behandling utomlands. Det kanske beror på att ÄD m anonym donator strider mot svensk lagstiftning. Lycka till iaf m din stundande behandling!
Xxx: tråkigt att det inte gick vägen. Förstår din besvikelse. Hoppas att kliniken följer upp och vägleder er på ett professionellt sätt!
GBG- det var länge sen! Hoppas att ni fått bra hjälp på nya kliniken! Kram
GBG-förstår din ambivalens, men jag tror faktiskt att AVA kan bli minst lika bra. I Finland har man ju en stor erfarenhet av ÄD. Och ni har chans att få det betalt!!! Smidigare m resorna också. Till Valencia går det ju inga direktflyg. Jag säger: Kör! Stor kram!
Amelie: stort grattis till dina mirakel! Kram
Mymina: du undrade hur det känns nu... Fortfarande overkligt tycker jag. Den där första rädslan jag kände har dämpats lite. Om det nu går bra m denna tvillinggraviditet så wow... Häftigt m två! Om andra klarar det så bör jag också göra det! Gäller bara att det nu ska fortsätta rulla på... Lycka till nu snart på din 'rekogniseringsresa' och sedan på den 'riktiga' resan. Så spännande! Kram
Karin, vad fruktansvärt att behöva gå igenom det du gjort! Den största kramen!