Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Tack och kram tillbaka, Germany!
Pippi, hoppas att allt gått bra!
När blir din återresa månntro? Vilken doktor träffade ni?
Kram
Tack och kram tillbaka, Germany!
Pippi, hoppas att allt gått bra!
När blir din återresa månntro? Vilken doktor träffade ni?
Kram
Myran, denna gång måste det gå bra!
Stor kram
Pippi, välkommen hem!
Jag känner igen mig i det du skriver. Det är massa känslor som sätts i rullning då processen drar igång. Hopp och förväntan blandat med skräck och i mitt fall även sorg som kom upp över den egna kroppens 'oförmåga'. Det är verkligen omvälvande. Jag tyckte att det var skönt att gå i samtal för att ventilera alla mina tankar om äggdonation. Att prata hjälper! Kram och vi finns här! <3
Hej trådväninnor!
Först av allt: Karin, spännande att du snart gör din återresa. Önskar dig stort lycka till!
Miafia: jag har räknat lite och för mig var det så att ÄP skedde 19 dagar ef att jag tagit sprutan. Önskar även dig lycka till! Går du på Instituto Bernabeu el hur var det?
För egen del blir det resa ner i början på maj (för FET). Jag har Dr Remohi+Maria. Cecini här i tråden har tidigare tipsat mig om Hotel Las Arenas i Valencia, ser jättemysigt ut! Vi flyger till Alicante och tar buss el tåg till Valencia.
Kram tjejer!
Ett förtydligande, Miafia. ET för mig skedde på dag 22 efter sprutan. :)
Miafia-kan det vara en biverkan av p-pillrena och ej den riktiga blödningen som ska infalla ef kartans slut? Ja, hoppas du får svar fr kliniken; de är ju vana och kunniga. Jag blir också låg av p-piller :(
Karin, vilken spännande vecka du har framför dig! Du har våra tummar!
Kram
Wow, Karin! Det låter mkt lovande; Lycka till!
Pippi: förra gången gick jag på akupunktur ca 5 ggr innan vi åkte ner t Spanien f insättning. Jag började m det i samband m Progynonstarten. Jag gillar verkligen akupunktur men vet inte hur jag ska göra m det denna gång. I övrigt fokuserar jag på att må bra och det innebär att jag dricker kaffe dagligen och tar ett glas vin då och då. Jag brände tidigare ut mig själv på att läsa om tillskott hit och dit och så besatt vill jag aldrig mer bli. Folsyra är allt jag tar nu.
Kram