• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Soffipropp

Har nog aldrig känt nånting så här pass tidigt förut, så det är nog ingenting. Hoppas gör man ju alltid.

• Soffipropp

Mänga säger ju att när de är på väg att ge upp så tar det sig. Att när man slutar fokusera så mkt så blir man väl mer avslappnad. Men när det tog sig för dig, var du på väg att ge upp då?

• Angie08

Ne de hade jag nog inte. Kände för att ge upp måånga gånger men jag kunde inte. Det betydde för mycket.
    Däremot så skulle vi ha semester precis efter jag plussade så redan två veckor innan så tänkte jag att om det nu inte tar sig denna månad så kan jag ju festa med dem jag skulle åka på semester med :) även fast jag hellre ville plussa och hålla mig nykter :)

• Angie08

Ser något väldigt svagt. är det testlagret? För har hört att dem kan ge mycket "spök" tyvärr :/

• Hannapannagalenpanna
    Angie08 skrev 2012-10-03 19:29:44 följande:
    Ser något väldigt svagt. är det testlagret? För har hört att dem kan ge mycket "spök" tyvärr :/
    Japp det e testlagret :) Nä tror mer att det i såfall varit en tidig graviditet som inte blivit nått av och sen kommer mensen å så kallar man det för spök. Ska hursom bli skit kul å se om det utvecklar sig. Börjar ju bra :)
  • Soffipropp

Jag har bim den 11 så det är en hel lång vecka kvar. Idag ligger tempen på 37,5. Vet inte vad det kan betyda.

Svar på tråden Vågar man testa?