• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Soffipropp

Ja gör det du:) hade lite molvärk i nedre delen av magen igår. Brösten känns lite ömma o spända. Men det är ju sådana tecken man har jämt i princip. Bara att vänta de sista dagarna nu.

• Soffipropp

Tog tempen idag. Brukar inte följa tempen men idag var den 37,4 och jag brukar ligga runt 36,5 ca. Hoppas hoppas det är något positivt.

• Angie08

Brukar inte heller tempa men min hade också höjt sig när jag plussade :) 
    Tror att det blir positivt för dig denna månad :) 

• Soffipropp

Hur hög temp hade du när du plussade? Tog tempen idag också o då låg den på 37,2. Det är lite lägre än igår men fortfarande aningen högre än vad den brukar vara. Mådde lite illa förut imorse men det gick över när jag åt frukost.
    Det är bara den 15:de idag, känns fortfarande långt kvar tills den 17:de. Åh vad jag hoppas att det ska bli ett plus denna månaden.

• Angie08

jag hade 37,1-37,2. Brukar ha ca. 36,5 normalt så hade inte ökat så mycket i temp. men många säger att det är ungefär en halv grad som ökar när man blir gravid :) 

• Soffipropp

Jag brukar också ligga runt 36 36,5. Så bara att hoppas att det är positivt. När fick du + på Stickan i förhållande till BIM?

• Angie08

Om jag räknar på 28 dagar så fick jag mitt positiva på bim-2 så det var innan jag skulle ha min mens iallafall :) 
    Har du test hemma eller ska du köpa på fredag?  

Svar på tråden Vågar man testa?