• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Sandra 235

Nope blev en vanlig sticka. Blir snart deprimerad den här visade ju inget men fortfarande ingen mens får ge det någon dag till

• Sandra 235

Japp, fick idag en liten brun aktig flytning men den försvann lila snabbt som den kom

• Soffipropp

Jag känner mig jättesvullen i magen och är uppblåst. Ja ÄL var i helgen den 3. Det är bara att vänta o hoppas. Hur går det för dig? Vart på UL än?

• Angie08

Spännande :) hoppas du får ett + denna månad :)
    Var hos barnmorskan idag och hon sa att man inte kunde se ett hjärta än, v.8 går jag in i imorgon (7+0). Har hört att man kan se då men får en tid nästa vecka iallafall :) hon skickade remiss så får väl hem papper på det snart hoppas jag :)
    Sen är nästa bm-besök den 28 aug.
    Hoppas bebis vill stanna hos mig denna gången bara!

• Sandra 235

Idag syntes det mer på Stickan. Fortfarande ingen mens på BIM +5 ska ringa barnmorskan nu :) bad min blivande man titta på Stickan och han tyckte sig se ett streck han också:) hoppas hoppas!

Svar på tråden Vågar man testa?