• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Mmiliss

Ja de är ju tidigt. Testar igen på söndag tänkte jag. Då är det bara en dag till BIM. Men ja tvivlar på att det kommer plussa då med. Men man kan ju hoppas! Hur går det för dig? Känner du av graviditeten?

• Angie08

Känner ganska mycket just nu, illamående samtidigt som jag är hungrig, väldigt törstig och extremt ont i bröstvårtorna.

Tappa inte hoppet än :)
    Hur länge har du försökt?

• Angie08

Ok :) man kan ju nästan inte missa äl om man myser iallafall varannan dag :)

Hoppas det tar sig för dig denna månad :)

• Mmiliss

Okej! Gud va spännande :)

Vi har väl försökt i ett halvår ungefär. Vi myser ca varannan dag.. Och jag har även en app på telefonen som säger till när det närmar sig ÄL.

• Mmiliss

De tror jag inte kommer hända den här

Månaden heller.... :(

Vaknade upp med blod. Har inte BIM förens på måndag. Tidigt missfall eller för tidig mens? Jäääävligt trist!!!

• Angie08

Vänta och se hur mycket du blöder och hur länge.
    Är det inte som vanligt kan du ju testa igen :)

• Majandra

Hej hej. Jag är bortrest så har inte direkt kikat in här. Mensen kom som vanligt i onsdags , jag tycker nog inte att den var strulig nu när den kom två dgr efter när jag trodde/bim.

Så det är riktigt skönt tt det inte blev ngn fördröjning nu. Bara att sikta mot nästa bim :) blir mys så fort vi kommer hem från vår resa.

Svar på tråden Vågar man testa?