• Angie08

Vågar man testa?

Hej,

Är på bim-2 idag och har hela denna veckan mått väldigt illa, fast mest på eftermiddagen, men då blir det nästan olidligt.
    Har haft lite hugg de senaste dagarna i nedre delen av magen och fått väldigt känsliga bröst. 
    Är dessutom VÄLDIGT uppsvälld på magen. 

Är det vanliga symptom på en graviditet? Kan det vara värt att testa idag? Och kan man då testa med eftermiddagsurin eller är det viktigt att göra det på morgonen?

Tacksam för lite hjälp! :)

• Svar på tråden Vågar man testa?
  • Angie08

Majandra: där får du känna efter bäst själv. Jag hade försökt ändå och är det så att bf blir exakt då så tror jag/hoppas att dem som gifter sig förstår att du kanske inte kan vara där för att du ska få bebis :)
    Men det är ju självklart upp till dig men försöker du månaden efter så kan man ju föda för tidigt också och även gå över tiden om det skulle ta sig nu.

• Angie08

Jag fick väldigt ont i magen igår så åkte in till akuten för jag blev orolig.
    Fick se en liten i livmodern med tickande hjärta :) nu känns det mycket bättre :)
    Ska även på ul nästa fredag som jag fått en tid till :)
    Hoppas det går lika bra då :)

Soffi: bara 6 dagar kvar till bim nu :)

• Majandra

Angie: Ja precis, det skulle de absolut förstå. Ja hur många barn kommer på sitt bf ändå. Det blir som det blir. Det lutar åt att vi kör på som vanligt. Eller ja, sambon planerar inte och tänker inte lika mycket på allt så t här som mig.

Åh vad kul att du fick se hjärtat. Låter härligt att höra :) vad glad jag blir :)

• Angie08

Majandra: tack så mycket :) va riktigt skönt att få se :)

Jag tycker du gör rätt i att göra som du känner är bäst för dig :) hoppas du får plus denna gång :)

• Soffipropp

Jag ska försöka att vänta till BIM dagen tidigast. Har inga test hemma heller så det är lite bra då testar man inte för tidigt.

Svar på tråden Vågar man testa?