Du tvingas fly från Sverige.. Vilket land väljer du?
Om du tvingas lämna Sverige.. Vilket land skulle du välja?
Specificera gärna del av landet och stad om det är en speciell del av landet du vill bo i.
Om du tvingas lämna Sverige.. Vilket land skulle du välja?
Specificera gärna del av landet och stad om det är en speciell del av landet du vill bo i.
Så långt som möjligt från orsaken till varför jag flyr. Det betyder Sydafrika eller Australien.
INTE flytta skulle väl bli ganska många ställen, där det är krig, nord eller syd amerika, europa, ryssland, asien som kina korea etc, södra afrika
Irland, England eller USA.
grannländerna eller england
Jag skulle tänka mig att bo i New York om jag var tvungen att fly. Det verkar vara som ett bra ställe.
Fast det är svårt att bli amerikansk medborgare skulle jag tro. Jag har lätt för att förstå engelska
så jag skulle klara mig hyfsat bra där.
USA och New york
Har varit i New york älskade den staden :) super super
Men Madrid har jag också bott i och älskade den staden med
Bor redan på Island och trivs jättebra, så det skulle hamna på första plats. På andra plats hamnar något av de andra nordiska länderna. Skulle jag behöva flytta ännu längre bort blir Nya Zealand eller Canada första valet.
Danmark
Usa. San Francisco för där finns det mer jobb inom mitt yrke.Jag upplever även staden som mer tolerant och öppen. Gillar USA och har bott på östkusten i 4 år.