Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?
Tack hoppas jag me!!
Tack hoppas jag me!!
Haha ja man får ju faktist prata om bajs mm nu när man är gravid det är ju fullt tillåtet ;)
Här går vi in i v34 imorgon, ska till BM nästa torsdag på 35 veckors koll. sen hoppas jag ju att det är sista kollen för min del max en gång till efter den men det kan ju bara liten och min kropp bestämma..... Tycker att mina 6 veckor känns lååååångt bort men har fått 4 av mina 5 barn tidigare än BF sista barnet är född i v 36+4 hoppas ju så ¨klart denna lille har lika bråttom ut! ;)
Butterflie, vet ej om det är vanligt med 35 veckors kontroll, tror det beror på lite vilka tidgare veckor du varit dit. Jag går varannan vecka nu och har gjort det ett tag så om en vecka är det dax för mig igen.
Här har det sovits dåligt i natt sommna typ halv 5 imorse och halv 6 fick jag lov att gå upp till djuren och sen få barnen till skola, vi börjar med u-samtal nästa vecka, sen fortsätter det med alla barnen. Längtar tills dom får sommarlov så jag får lite sovmorgon
Va liten och snudig mage du har, jag hade 32cm i v 33 så om du har 33cm nu så är det inte så stort, men du följer din egen kurva va , eller har den börjat gå under?
ThereseL. Va fin du är!!!
Ja ha då har 47 dagar kvar till BF, fast jag hoppas då i alla fall att det är endast hälften av dom kvar!!!
Usch, företaget som min sambo jobbar åt har ju lagt ner och alla aställda är uppsagda och har inget mera jobb efter 12 Juni, han har ringt vart enda ställe i kommunen (vilket inte är så många att välja på), och äntligen fått napp, han är ju både A och F- skattare så nu ville ett företag hyra in honom först på intro v 21 och 23 sen som vikarie det är det bästa och enda erbjudandet som dykt upp ännu. Det jäkligaste är ju bara att nu känner jag enorm press att jag inte ska föda barn under dom veckorna för hur dumt skulle inte de vara om han börja sitt nya ställe med att vara pappaledig... GHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Så nu har jag detta att vara nervös och grubbla över, känns otroligt jobbigt och han måste ju få tag på ett nytt jobb snarast eftersom han är den ända med inkomst av oss två.... Denna grav har verkligen satt mig både psykiskt och fysiskt på prov inge mkt njutning utan oro och jobbigheter, hoppas innerligt att den är slut snart orkar inte med mera snart!!
Butterflie: Just nu är han truck/lastmaskinförare men han har mkt i bagaget han startade ett eget företag för 1 1/2 år sedan som han fortfarande driver men i mindre omfång , där gör han allt möjligt hyr ut sig inom diverse områden bla, som slaktare, sen har han en vedmaskin som han åker runt med i gårdarna och tar hand om veden åt folk den är rätt så nyinköpt, han var inhyrd på dessa företag som han är på nu till och börja med, men sen ville dom anställa honom om han skulle vara kvar där så firman som gick väldigt bra ett tag ligger lite vilande och han jobbar efter jobbet och på helgerna med den.
Kia82: Inte roligt med förkylning :( men det andra lät ju lite lovande, värkar som kroppen håller på och ställer in sig på vad som komma skall. Du får krya i alla fall!!!
När har du fött de andra barnen i (vilken vecka) ?
Kia82: Ja med ny pappa så kan det ju bli något helt annorlunda snart v 36 wow vill oxå va där helt färdigbakad snart jue!!
amanda02 : det är mkt vanligt med nedsatt immunförsvar under grav jag har varit sjuk nästan hela min grav nu!
Butterflie: Ja han är en riktig alltiallo har gjort mkt och är inte rädd att prova nya saker, så det löser sig nog
Therese L : du har så rätt men oroar mig gör jag ändå utan att kunna styra över det, man är ju trots allt beroende av dessa penngar och det går ju en hel del när vi är så många redan och så kommer det en till, utan penngar går det inge vidare :( . Men som sagt jag har en duktig karl så jag tror ju att det löser sig är ju bara de att OM bebis kommer när det är intr på nya stället så är det ju inge vidare att börja ett nytt ställe med att vara pappaledeig....
Butterflie: Va fiin du är syns inga handtag där inte, jag känner mig som en valross mot er andra i denna tråden..
Knytets mamma: Jätte liten mage och jätte fin så klart!! Välkommen till tråden :)
Hehe, jag tycker i alla fall du ser jätte smal och fin ut!!!! :)
Butterflie: Ja men de va ju rätt ställe att få lite extra vikt ;)
Knytets mamma: Ja det ser då ut som det bara är på/ i magen kilorna sitter, ni får det lätt att gå ner sen jag lär få kämpa på har gått upp 25kg, Bläää!!!