• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Ååå ja där ser man vad hon lyckas med, naglarna är ena riktiga vassingar.

Ja nu får tiden gärna stå still, gud va mysigt det är nu när dom skrattar och pratar , greppar efter saker, gosar  riktigt i famnen, är nöjd flera timmar av att titta på spännande och färgglada saker, helt underbart just nu!!!!  

Var våra tjejor födda samma dag eller hur var det?? 11 Juni är ju Stina född.... 

• Ann Lis

Ååå vilken pötis!!!! och så duktig han är med balans och rörlighet, skiljer ju bara 2 veckor mellan din och min då , men Stina är inte alls så för sig, inte än då ;)

• Ann Lis

Vilka juveler vi har fått. Emeli:Söt som socker din lilla jänta! 
      Tänk jag  tyckte nyss alla satt med magarna i väderet och väntade på BF och nu börjar dom bli så stora helt sjukt va fort det går!!

Är det någon som planerar för en bebis till då ;) 

• Ann Lis

Hehe nej här blir det inge mer av den varan har köpt mig en till häst och ska ta en valpkull i vinter, är som bebisar de med ;)

• Ann Lis

Hej på er alla! :) Idag ska vi in till Bvc läkarundersökning och spruta tycker inte om det alls!!!! Blir så ledsen av att veta att lillaHjärta ska få ont!! Fy rutti!!!

Går det bra för er och bebisarna som snart inte är några bebisar längre! Stina blev 5 mån i går snart ett halv år ju!!! 

• Ann Lis

Å stadig tjej! :) Stina sitter endast om jag håller i henne, tippar frammåt som en fällkniv annars, här har vi inte heller vänt runt helt men nästan  är en arm ivägen än. Nu är sprutan gjord i alla fall, uscha!!!

• Ann Lis

Hehe här dunkas det inte så mkt men hon greppar ALLT snabb som en reptil och sen in i munnen. Vikten är nu 7030g längden 65cm. Läkaren kallade hennes lår för kycklingklubbor hehe. Stina är allt bra knubbig hon med fast hon följer med i längdkurvan också, alla mina har varit de, skönt men lite att ta av om det skulle behövas.. Idag är hon både varm och ledssen dumma, dumma spruta hon är alltd glad och nöjd annars, dåligt samvete man får :(

• Ann Lis

Butterflie: ja det måste det kunna göra det kom på Stina dagen efter  fick ge hon alvedon igår, hon har vaknat och gråtit i natt också :(

Idag verkar det som tur va ha gett med sig hon har varit glad och nöjd hela morgonen hitils :)

Kia: klart vi minns dig, kul att höra ifrån dig, oj va ni har jobbat på bra men hus och allt :) Vi är så trångbodda här så jag får spunk snart, vi ska fortsätta renoveringen nu i vinter och dela av några rum så det blir fler små rum, (när vi får tid vill säga att bo med en egenföretagare innebär tyvärr att man får uppfostra och ta om han om barnen mkt själv, förra veckan tex jobbade han 84 timmarFörvånad) sen blir det utbyggnad till våren förhoppningsvis.... 

• Ann Lis

Usch då hoppas verkligen inte att hon har magsjuka, det är jag livrädd för att vi ska få inte kul med en så liten....

• Ann Lis

Hej hej! Nu har jag slutat amma helt och det fungerar jätte bra med ersättning istället, känns skönt att kunna bli avlastad ibland, har fått mig en drink i helgen till och med inte dumt alls ;)

Är era små väldigt blyga mot folk? Stina är det och igår var jag till frissan och klippte och färgade håret och när jag kom hem så blev hon jätte blyg stackar grät tröstlöst så fort hon såg mig pappan fick ta hand om och trösta och natta  Stina idag känner hon dock igen mig som tur är, fy va ledsamt det känndes när hon va rädd för mig... 

• Ann Lis

HeeeJ. Här är det bara bra, rullar runt gör vi nu , sprallar med benen när hon ligger på magen och går halvt upp i krypställning då me, hon är inte särskilt pratsam av sig alls så något ord kan inte urskiljas inga tänder som ploppat fram än heller, men det hinns med... Glad och nöjd för det mesta mkt lättsam unge! :)

• Ann Lis

Usch va drygt Butterflie. Hoppas det är bra nu med lilla tjejen!
    Här har det också blivit lite surare miner om dagarna sen jag skrev sist gnällig och "knä sjuk " vaknar nästan varje natt och gråter lite sen sommnar hon om av sig själv, hon håller på att få tandsingar så det är nog en stor bidragande orsak tand nr2 är snart framme nu. Annars är det bara bra, vi fick en släng av magsjukan för en vecka sedan men var bara 4 av barnen som fick det dom 2 åldsta klarade sig lika så jag och min sambo, vet inte vad det var för konstigt vi brukar ju få det alla när en har fått det, stina spydde under 1 dag + natt sen var det över.

Hoppas att det varit en bra statr på 2013 trots allt för er alla!  

• Ann Lis

hallå! Hur mår ni alla mammor och barn i denna tråden, va länge sedan någon gjorde inlägg här...

• Ann Lis

Här blir vi hemma ett tag till..

Väntas syskon här. Totalt oplanerat, men börjat acceptera det nu..  Glad

• Ann Lis

Tack!! Ja det har nog det... 30 mars enligt Familjelivs uträkning beräknat på senaste mens samt ägglossnings dagen vilket jag vet när det va så det stämmer nog ganska precis.

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?