• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Kia82: Jo da jag är  inte helt utan sexlust heller ska ta och prova färdknäppen i kväll tror jag, elefant fötter här me ungarna och sambon  kan knabbt se på dom utan att skratta....

Liten har varit hårdhänt i dag me usch va ont det gör när h*n rör sig..  

• Ann Lis

18 dagar kvar provade färdknäppen igår utan resultat :( ska prova promenera i kväll om det går med fötterna...

• Ann Lis

Håller tummarna här me KIA nu är det din tur!

Själv känner jag inget speciellt alls i kväll... :(  

• Ann Lis

Åå va spännande!!!!

Hur många dagar till BF har du nu?

Vill också att det händer grejjer!    

• Ann Lis

Ok, hade du haft fler känningar att det var något på G?

Har du testat någon huskur eller gick vattnet helt appropå?

Längtar tills jag får något konkret tecken på att det är något på G snart!   

• Ann Lis

TereseL: Va synd att du lämmnar vi får väll leva med ovissheten då...

Önskar dig STORT lycka till med allt och hoppas på en toppen förlossning och att allt går bra under och efter.

Vill passa på att hylla alla fantastiaka mammor på "våran "dag, tänk om den lille i magen ville komma ut idag  dagen till ära de vore en riktigt bra morsdags presentFlört

Har fått presenter och frukost på sängen  av stora tjejerna och maskrosor av små pojkarna Solig.

Hade hoppas på en toppen dag idag eftersom solen skiner och jag har mått  psykiskt bra så länge nu  speciellt denna värme vecka, men tyvärr blev det en del jobbigheter i morse och slut på orken  har jag me  så det har blivit en  jobbig gråtardag ist, har gömt mig  så barnen slipper se mamma ledssen på morsdag men måste skärpa till mig snart eftersom sambon åkt och jobbat så jag måste prova ta hand om alla barn helst utan att stro gråta...

vill bara att den lille ska komma nu så  jag får tillbaka mitt "normala" humör jag hatar att vara ledssen och gråta hela tiden, är snart beredd att göra vadsomhelst för att få igån detta nu...

Emelianzei  :Låter som att det kan varit en kombination av mogen tapp och färdknäpp som fått förlossningen att starta då  , Lycka till och hoppas på en possetiv uppdatering snart men första bebbin itråden.

• Ann Lis

Hoppas , hoppas att det är på G nu , vet ej än  har haft värkar några timmar inge regelbundna än, vissa jätte långa och smärtsamma, gör ont  både i magen och ryggen, har haft falskt alarm förrut så vågar inte hoppas för mkt, bara vänta och se nu då.....

• Ann Lis

NEEJSkrikandes

Kl 3 inatt slutade värkarbetet, från att varit så kraftiga värkar att jag varken kunde stå eller gå, hade frossa och skakade igår när det var som värst, och värkarna kom tätare och var starkare när jag låg och vilade/provade sova, jag var så säker på att det var dax och väntade bara på att dom skulle bli regelbundna  värkarna känndes både fram imagen och bak i ryggen och vissa höll i sig väldigt länge.....

Besvikelsen är sååå stor nu.........................................Rynkar på näsan   

• Ann Lis

Butterflie: Tack! {#emotions_dlg.flower}. Din knas mage beror alldeles säkert på  din grav så är min me har fått attacker med illamående sen har jag skitit diarre, det har verkligen krampat i magen då och  ibland  mår  jag små illa sen bara går det över och vissa dagar är jag hård i magen medans jag är lös nästa...

Kia: Fy va jobbigt  jag håller med dig  idag skulle jag bara vilja gråta, både jag och sambon trodde det var dax och han började klocka värkarna, det konstigaste var ju att dom kom tätare och var starkare när jag vilade förverkar ska ju avta vid vila sägs det, vet inte vad jag ska ta mig till snart, trodde verkligen på fullaste alllvar att inatt skulle min bebis komma och nu sitter jag här utan smärta alls.... :(   

• Ann Lis

Polarlantis: Slem är bra!!! Vill ha mera slemm och ont nu!!

Nej för mig är detta inte bra för humöret känner jag dumma dumma kropp som bara lurar mig!!!!!Skrikandes

Har liiite värk ner i nu men de tänker jag inte ens  ta för nå känningar är väll bara foglossning kan jag tro, och bebis är så hårdhänt att det gör jätte ont mellan varven.....     

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?