• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Butterflie: De vet e tusan om jag får före dig, känns som alla andra kan starta närsomhelst, men förhoppningarna på att bebeis ska komma snart är ju höga! :)

JS85: Tror jag kommer ploppa först, hur går det för dig nu, du skulle göra en till hinnsvepning idag va? Kanske du ligger på förlossningen redan, hoppas för din skull!! :)  

• Ann Lis

Jag har två uppsättningar att välja på.

Nr 1: lite tjockare overall om det ska vara ¨så hära  kalla grader, men den blir nog för tjock om vädert vänder och det blir högtryck.

Nr2: stickad kofta, tunn hjälm, tunna tossor, vantar och filt.

Hoppas ju så klart  att det blir nr 2.  :)

• Ann Lis

Hej på er! :)

I kväll sen typ  4 tiden så har jag haft ont till och från på vänster sida långt ner i magen, det bränner, sticker, svider till som ett hugg som slutar lika fort som det kommer,  någon som känner i gen sig kan det vara nerver i kläm tro eller vad tror ni???  

• Ann Lis

JS85: Ååå va spännande!!!! Håller tummarna för dig att din BM har magiska fingrar;) och håller med dig om att det är häftigt att hon redan "rört" eran lilla bebis....

Nu vill jag oxå ha sammandragningar/värkar....

Kia82 och butterflie ja  jäkla nerver jag har fortfarande ont inte hela tiden men det sticker till mellan åt, har sagt åt den lilla att sluta nu, tror dock inte h*n lyssnar ;)  Det är långt neri  lite ovanför ljumsken... Vill inte ha nå mer krämpor denna förlossning vill ha ut bebisen!!!!! Börjar bli en sån där bitterfitta igen känner jag......     

• Ann Lis

Till er alla: , ja vi har rätt att vara bittra denna sk slutspurt är jobbigt både psykiskt och fysiskt ju, och ja att männen står ut är ju ett under hehe.

Jag har oxå haft en jätte dålig natt kunde inte sommna , myrkryp i benen, sprungit på toa 1 ggn i timmen så fort jag vänt mig om eller fått en sammandragning så har jag nästan kissat på mig , till råga på allt så har jag oxå mått illa i natt men det gick över till slut...

Ingen sol här heller idag, blir en tråkig dag sambon jobbar varje lediga dag som helgdagar och helger med sitt företag förutom heltidstjänsten som han har kvar till den sista Juni, och nästa vecka ska han börja på intro på ett nytt ställe där han ska jobba som vikarie när han slutat på företaget som han är nu (som tyvärr gick i konken ju tragiskt för alla anställda bybor härikring som har familjer att fösörja,) så jag kan samman fatta mitt liv så här: Jag och barnen, för min sambo känns som särbo och vi träffas aldrig....     

Och inte har vi råd att träffas heller,  eftersom jag inte får in något i månaden och  då måste han ju in med så mkt pengar som möjligt  eftersom vi inte vet hur mkt vikariatet ger från månad till månad, så vi måste få in en buffert till kommande  "planerade och oplanerade utgifter..... 

Och ja jag känner mig bitter och less på detta och ibland är det så jobbigt att jag grinar en hel dag över att livet känns så tragiskt!!!

Idag ska jag skjutsa tjejerna på uppgradering och avslutning i jujutsu som dom är med i och imorgon så åker dom  långt iväg på läger med hela klubben och kommer hem på söndag, så det blir bara jag och  grabbarna hemma och äldsta grabben ska sparka fotboll så denna helg har vi skjutsen så ja denna helg kommer snart vara slut känns det som innan den äns har börjat och just nu är jag glad för de för då kommer jag närmare nästa vecka och nästa helg då jag ska börja med mina huskrer ;)

Usch va gnälligt detta inlägg blev då men har ingen annan att gnälla till så då får ni era stackare stå ut....    

Går i alla fall in i v 37 idag Hjärta       

• Ann Lis

Butterflie: När vi ´hade sex för första ggn på länge så fick jag skit ont  och smärksamma värkar i flera timmar och molvärk långt ner i magen, så nog kan de bero på de allt.

• Ann Lis

Nej jag håller med, så sa jag också, fast vi har våll sexat ändå men då har det inte gjort ont alls, utan bara när det var långt mellan...

• Ann Lis

Haha, jag har ocskå  en kännsla av att det smäller här nästa helg, spännande och se om någon har rätt.

Har för övrigt sovit bra i natt, men igår natt var det en sån där sömnlös natt kunde inte sommna, och var kissnödigt en gång i timmen typ, så igår på dagen var jag helt färdig, och på kvällen  var allt så drygt att jag bara grina igen. Suck om det vore över nu!   

• Ann Lis

Ja jag har inte trott någon speciell helg så länge utan , bara att det blir någon vecka före BF  de har jag trott hela tiden, men man önskar ju så klart väldigt mkt att bebis kommer snart!!!

Har i alla fall sagt till nära och kära att jag tror de kommer bebis nästa helg, så får vi se. :)  

• Ann Lis

Ja ha i natt kunde jag iaf sommna men har sovit oroligt och  vaknat 1 ggn i timmen, för att kissa. 
    Åj  vad jag längtar tills blåsan blir normal igen...

Har haft mkt sammandragningar i natt och varit öm vid blygdbenet   dock inge "riktiga" värkar, tänk varje kväll man kryper ner så önskar man att i natt blir det förlossning, och gud va besviken man blir när man vaknar på morgonen  utan att något hänt :(

Hoppas att det går bättre för någon annan här i tråden att det rullar på framåt för er.  

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?