Tips om dhea
GRATTIS Hemulen till att du är ruvare av 2 små embryon och så grattis för det jättefina resultatet i största allmänhet! Måste kännas fantastiskt att även ha fått till frysen. Önskar dig all lycka till nu under dessa mindre roliga ruvardagar. Kram!
Vi 4 - Åh, så roilgt att träffa på dig igen . Varmt välkommen hit att ventilera DHEA funderingar och kanske lite annat mellan varven också. Har alltid tyckt du varit en otroligt empatisk och fin trådskrivare
Beträffande pigghet så verkar du och jag må väldans bra av preparatet :)
Lite acneutslag på ryggen främst har jag fått, men tycker kanske att det blivit lite bättre sedan jag också började med Omega-3. Hoppas få se mera av dig här i tråden nu framöver. Kram till dig också.
Och så finaste - Du kommer nu alla gånger att nå hela vägen fram. Fantastiskt och så glädjande efter allt som du och din man har fått gå igenom. Ni är verkligen värda att äntligen få glädjas åt det barn som nu växer och frodas i dig. Du vet att jag delar er glädje och jag hoppas jag får följa eran resa till slutet (eller rättare sagt mot början av erat nya innehållsrika liv). Och en kram till dig också!