Tips om dhea
Germany, det låter ju toppen med så många fina folliklar, jag tror hårt på att det är din tur att lyckas nu! Jag brukar försöka med samma strategi, hålla mig sysselsatt. Det är ju ett bra sätt för att stå ut, men kanske är det bra att stanna upp någon kort stund då och då för att bekräfta sig själv och de känslor man har.
Jag har inte hört från läkaren så jag hoppas proverna analyseras för fullt.
Msboring, du är så omtänksam, jag har haft det rätt jobbigt och har inte vågat/orkat fråga min man om ytterligare försök. Han var ju inställd på att det var sista. Jag har känt mig ensam och rätt eländig, upptagen med tankar på att jag i framtiden kommer bli bitter och gräma mig över att jag inte gjorde allt jag kunde. Nu har jag pratat med honom och han förstår min känsla, han är säger han orolig att det om det blir ett barn till ska bli något fel eftersom vi dels är så gamla och dels vi manipulerar med naturen. Hur ska det bli för ett barn med funktionshinder när vi är så gamla, den typen av funderingar har han. Och så är det alla pengar för så liten chans. Han sa iaf ja :) så nu snurrar alla tankar på hur jag ska gå " all in" på bästa sätt.