Tips om dhea
Wow, kan bara säga GRATTIS. Den äldsta jag träffat på. Vet att Cherie Blair blev gravid vid 47 år helt oplanerat, och fick barn vid 45 år men din ålder är rekord.
Är det för få blåsor brukar de väl avbryta?
Vet en person som också går på Karolinska (Huddinge), 35 år och bedömdes vara lättstimulerad. Första gången avbröt de för att det blev för få äggblåsor, även andra gången avbröt de för att det var för få äggblåsor. Har för mig att det var ca 3 st och det tyckte läkarna var för få för att fullfölja. Tredje gången så blev det långa protokollet men även då var det få äggblåsor, ca 3 st. Läkarna övervägde att avbryta även där, och de tyckte inte det var någon idé att göra ytterligare försök utan började tala om äggdonation.
Dock blev det ytterligare ett VUL och alltsammans fullföljdes, blev 4 ägg. 1 till frysen och 1 till henne. Idag är hon gravid på första försöket.
Angående gravidtrådar ställde jag frågan i min ursprungstråd, där så många är gravida, vilka grupper de är med i. Finns väldigt många ort, månad, år, utan IVF, med IVF, ÄD etc. De flesta av dem var inte med i någon gravid grupp alls utan kvar i IVF tråden. En enda person var med i en tråd men det finns ju ca 100 olika. Kanske jag borde, ska kolla vilka grupper som andra är med i.