Tips om dhea
Germany - förutom strul med hemortsläkaren med mera - jag är inte riktigt med?! Vad är det som gått snett i stimuleringen? Lycka till på måndag och kram!
Germany - förutom strul med hemortsläkaren med mera - jag är inte riktigt med?! Vad är det som gått snett i stimuleringen? Lycka till på måndag och kram!
Fråga - hur fungerar detta. Har nu ändrat i inställningar så att bara de som ligger i min adressbok kan se min profil och gästbok (tror jag). Ser jag ändå om någon är i profilen ock klickar och försöker se min presentation? Vi 4 du har det så om jag inte helt missminner mig. Hur funkar detta? Om jag vill att någon ska kunna skicka meddelande till min inbox, se bilder, att personen ska kunna se min profil - är det bara att lägga till personen i adressboken då? Anledningen är att en och samma person klickar på min profil gång på gång. Även jag tycker det är kul och brukar surfa runt men när det blir en person som mest av alla varit där, då börjar jag undra. Allt loggas varje gång man klickar.
När du loggar in kommer du till "Startsida". Där finns "Antal besök". Om du klickar på siffran ser du alla som varit och tittat på din presentation, hur många gånger, tid och datum. Vänta jag testar ska vi se vad som händer. Det finns också något som heter Bjud In. Räcker det bara att lägga till någon i adressboken eller måste man även bjuda in någon för att den ska kunna se kort?
Germany - jag har undrat hur det gick ?!
Hur många ägg fick du ut av 10 äggblåsor och hur många blev befruktade etc. ? Om jag inte missminner mig så var det 6 st som de trodde var stora nog att plocka. Trodde det var något som gått helt fel då vi inte sett av dig.
Hoppas det går vägen!