MissBoring skrev 2013-02-07 20:08:39 följande:
Hej tjejer.. jag är här och kikar, men jag känner att jag inte riktigt har orken att heja aktivt på er.
Ni har mina tankar och jag hoppas verkligen allt kommer gå bra för er men jag känner jag får hålla mig till att läsa ett tag.
Hoppas ni inte tar illa upp att jag inte kan va lika delaktig i era resor just nu som ni var i min.
Stor kram till er alla
Helt förståeligt att du inte orkar med då du ju förmodligen har svårt att orka med dig själv just nu.
Och det viktigaste är att du själv tar dig framåt nu och blir stark & lite gladare igen, alla vi andra vet att du ändå hejar på oss och vill oss alla väl.
Känner själv att jag just nu heller inte orkar hänga med på samma sätt & vis som tidigare då jag helt enkelt inte orkar, så jag kan mkt väl förstå hur du känner dig som ju är off av helt andra anledningar.....
Du tycker kanske inte det är roligt när jag skriver att jag tycker så synd om dig? Men jag gör verkligen det.
Blir så besviken när det inte lyckas nå hela vägen fram till ett plus för alla som man hejat på och verkligen hoppats skulle få lyckas :(
Du & jag bor dessutom inte alltförlångt ifrån varandra så jag har lekt med tanken (innan jag blev gravid också), att du & jag samt 2 andra tjejer som jag har kontakt med från FL och som också bor relatvit nära hade kunnat träffats när vi alla suttit där med våra bebisar.....Men så enkelt är det ju inte, tyvärr.
Dock så kan jag inte sluta hoppas att ett kärleksmirakel kommer att inträffa för dig och din man, oftast så sker sådant när man som minst anar det och när man kanske inte ansträngar sig det minsta.
PS: Även om du kanske inte kommer att skriva lika aktivt här så ska du veta att när hellst du tittar in och skriver så är det precis som "förr", dvs som om du inte varit borta länge från tråden alls
.
Det går i perioder när man orkar vistas här eller ej. Även om det är ett stort stöd att vara på FL så kan det ibland också skapa problem i form av att man mår dåligt när man läser negativa saker och som påverkar ens kamp mot ett barn i negativ riktining, ett exempel som jag mår dåligt över är att läsa om alla MF & MA.....Men tyvärr så är det omöjligt att låta bli att snubbla över sådan läsning också, även om jag ibland försöker undvika att leta sådan info.
Nu avrunda!
Ta fortsatt hand om dig!