Tips om dhea
Grattis Vitanova till din graviditet! Roligt att få läsa sådana inlägg där det lyckats efter diverse försök till att förbättra oddsen.
Jag håller med om att ÄL alla gånger blir tydligare.
Kan berätta att jag natten mot onsdag gick och lade mig och efter 1 timme vaknade jag av väldigt onda smärtor i båda äggstockar. Mådde dessutom illa och kräktes en gång samt frös. Smärtan höll i sig hela natten och kom och gick till nästan outhärdliga toppar. Tänkte att jag måste uppsöka läkare mot morgonen om det fortsatt.
På morgonen så upphörde allt och jag mådde återigen ungefär som vanligt. Klev upp och tog ÄL-test Clear Blue och där log en gubbe mot mig. Så jag kan inte annat än tro ganska starkt på att det är DHEA som har kickat i gång min kropp och därför blev ÄL betydligt tydligare mot för normalt. Tilläggas kan att jag också har fått tillbaka mina gamal rikliga ÄL-flytningar och bara det gör ju att hoppet spirar!
Jag har ätit Prasteron i ca 1½ månad.
Nu håller vi tummar för att din graviditet får fortsätta och ut kommer en välskapt liten flicka eller pojke, eller kanske t.o.m en av varje
Förresten, hur stor dos Prasteron tog du?