Tips om dhea
Viki, Jag tror det hade mycket med ålder att göra, jag har blivit gravid på egen hand relativt lätt tidigare, först oplanerat vilket slutade med ma v 14, sedan ett barn 2006 och en till son 2008. Men vårt första barn omkom i en olycka, 1,5 år gammal (2007). Vi har gärna velat få fler barn men efter vår son så har det bara inte gått, jag tror att det mycke beror på åldern, men har också arit väldigt utmattad (bla reaktion på dödsfallet och sömnbrist, men även jobbet). Utredning när jag var 40 (2011) visade på lågt antal folliklar, men ok AMH för men ålder 1,3. Mina tre ivf har vi fått rätt bra med folliklar, men dålig kvalitet på embryona. Jagbörjade äta DHEA i juni 2012 och räkning av antala folliklar 2012 i december visade däremot på väldigt bra antal antrala folliklar, så antingen var det DHEAt eller så skiftar det mycket mellan cyklerna, eller så har jag hämtat mig från stressen. Tack för gratulationen! Jag är bara i v12 så ännu är det lång väg kvar. Håller tummarna för att du mår bra av DHEA! Förutom biverkningarna mådde jag väldigt bra av det, jag fick mycket mer energi och blev piggare.