Swagger, välkommen till tråden och tack för att du delar med dig av din historia. Även om det sorgliga och hemska missfallet! Jag är ledsen för din skull! Och jag tror inte att man helt kommer över dem, jag minns inte om jag skrivit det här (men jag tror det) att jag förutom de två mf jag haft nu, v9 och v6, även hade ett för många år sedan i v14, jag fick bruna flytningar då i v12, och kände på mig att något var fel men de bara lugnade mig o sa att det var så vanligt och bara färskt blod eller stark smärta var anledning till oro. Två veckor senare stod jag inte ut med oron så jag åkte till akuten och mycket riktigt hade graviditeten förmodligen avstannat i v12. Alla mina mf har varit olika, så jag oroar mig för alla symptom jag har.
Jag tycker att du gjort rätt som köpt DHEA, själv funderade jag väldigt länge innan jag vågade beställa det och det är en sak jag ångrar i denna resa, att jag inte vågade prova tidigare. Jag önskar samtidigt att jag hade tagit prover innan för att kolla DHEA nivå och testosteron, nu kollade jag bara i efterhand. imponerande också att du tagit dig igenom hela vår tråd
Jag önskar dig all lycka till! Och jag skulle också vilja tipsa om q10, vi åt 100mg om dagen båda två, det ska ju särskilt vara bra för mannen, men jag tyckte jag mådde väldigt bra på den så jag tror den var bra för mig. Jag kan kolla sorten om du vill.