Tips om dhea
Hej, har fått prasteron utskrivet idag och undrar om man kan ta det samtidigt med pergotime? Fått recepten frön olika gyn, därav min undran.
Hej, har fått prasteron utskrivet idag och undrar om man kan ta det samtidigt med pergotime? Fått recepten frön olika gyn, därav min undran.
Hej CFF, hur går det för dig? Tar du fortfarande DHEA? Jag ska börja nu, sent omsider, tänkte testa några månader innan vi går över till ÄD. Känna lite nervöst, är rädd för biverkningar. Men det tycks ju oxå som att vissa mått bra och blivit pigga och energiska av det.
Cff, glömde skriva: stort lycka till nu med Pergotime beh! Är det Pergotime och insemination du kombinerar?
Du har alltså fått ok på att ta pergo och DHEA samtidigt (jag var osäker på om detta var okej?)? Håller tummarna för dig.
Mba12, vad kul att se dig i tråden! Hur har du det?
Hej... Blir så trött! Har äntligen börjat m prasteron igår. Döm om min förvåning när jag får kliande utslag några timmar efter att ha tagit första tabletten. Tog ändå en tablett idag igen men besvären fortsätter och det är nog bara att inse att jag är allergisk:( Kan ju vara mot ngt hjälpämne i just prasteron. Finns det fortf ngnstans där man kan beställa DHEA utomlands ifrån? Eller får man åka t USA o handla..?
Vad bra att de fortf skickar t Sverige! Var det lång leveranstid? Har du börjat ta tabletterna än, This?
Glömde svara på din fråga om det gått över. Jo, det är lite bättre nu sedan jag på närakutens inrådan smörjer utslagen med kortisonsalva. Så det ordnar sig med utslagen, men vet inte om jag vågar ta de utskrivna tabletterna igen.
Hej alla kloka tjejer! Efter min allergiska reaktion mot Prasteron tänkte jag nu beställa ngn form av dhea för att kunna starta i nästa cykel. 7 Keto fr Mia Lundin är 25 mg och man rek 1 tablett per dag, låter lite lite? På dhea.com säljs 25 mg dhea och de rek 1-2 tabletter per dag. Är dessa mer koncentrerade än prasteron månntro? Med prasteron rek 3*25 mg dagligen. Inte lätt att veta. Har någon i tråden någon rekommendation att komma med i valet dhea/7 Keto för att boosta mitt dhea-värde på 1,9 är jag jättetacksam!