• mba12

Tips om dhea

Hej,
    Ny på denna tråd, vill gärna vara med här oxå.

• mba12
    susmar72 skrev 2012-08-17 17:33:28 följande:
    Hej, ÄP blev flyttade till 21/8. Efter samtal med Falun
    Vilken protokoll och hur mycket körde du nu?
  • mba12
    Susmar, NEJJJJJ, beklagar att gick som det gick :(
    Visst hade du käkat Prasterone? Vad hade du sist på AMH? Körde du korta metoden med Gonal?
    Du är inte ensam, så fort vi planerad IVF:en nu krånglade min mens!!

Kram
  • mba12
    Germany, jag håller med dig, varenda ord, Obestämd vet inte vad jag ska göra nu!!??!!
    Jag har haft 5 dagar blödning, lika mycket varje dag, små klumpar.

Min vanliga mens är; 1:a dagen mycket lite, 2:a dagen jätte mycket, stora klumpar, 3:e dagen lite blödning, 4:e och 5:e nästan ingenting! Jag vet inte om jag har bra mens, jag skulle inte tro det.

Med tanke på att jag har dåliga mens överhuvudtaget och den här gången verkar vara lite mer "normal mens" MEN det kom inte i tid! Egentligen skulle jag ha haft ÄL! Jag vet inte vad jag ska lyssna på och vad jag ska ha för magkänsla!!??!!Obestämd Förvirrad!

Det kan hända att jag får mens igen om 11-16 dagar! Då jag skulle egentligen ha haft!
  • mba12

Kära Germany, mig får du säga och råda vad som helst, blir inte ledsen, men sen det är jag som väljer och bestämmer. Jag känner att du önskar mig väl och tipsar och ger mig goda råd. Det är jag verkligen tacksam för.Hjärta{#emotions_dlg.flower}

• mba12
    Germany vilken "dag" du hade!! Misstänker att ssk:an kunde inte göra undersökningen! Man behöver inte köra det 3 gger!!?!! Hon kunde inte helt enkelt! Vilken otur! Men nu är det över, det är nästa ÄL som gäller det! Ha ögonen öppna!

När jag körde äggledarspolning kändes det som mensvärk, obehaglig känsla, inget mer. Efter undersökningen som tog högst 1 timme satt jag på stolen i en kvart sen gick jag ut.
    Jag blev gravid efter undersökningen.

Gaaa vilken hemsk dag du hade! Som alla andra har skrivit bry dig inte om såna kommentarer från olika läkare. Var och en av oss här på FL med lågt AMH fick höra sånt sk*t från läkarna. Många har lyckats bli gravida spontant och många lyckades med IVF. Upp med hakan och samla på mer energi för nästa försök.
  • mba12

Tjejer,
    Jag har 2 burkar DHEA köpt nyligen från USA, märket GNC. Om nån behöver.

• mba12
    Anemon, skrev Claes 3x25mg Prasteron till dig?
    Isf har de nyligen ändrat doseringen. Måste fråga honom.
  • mba12

Anemon, sa han också när under dag ska du ta tabletterna?
    Jag kan inte ta på kvällen! Jag får sömnproblem! Man kan kanske ta 2 på morgonen och 1 på lunch.
    Nämnde han om du ska ta med maten eller innan maten?
    Mig sa han med maten.

Svar på tråden Tips om dhea