IVF Umeå
Emilotta: Stort grattis till er lilla prins! Vad jobbigt att inte ha egna värkar utan behöva bli igångsatt hela tiden. Har hört att det inte är alltför trevligt att bli igångsatt.
Skönt att han mådde bra genom hela förlossningen och att det ändå gick bra trots allt. Nu får ni vara hemma och bara njuta av underverket!
A79: Så himla fin er son är.. ett riktigt charmtroll. Supergullig!
Petto 83: Nämen fy vilken otur du hade på äggplocket! Tog det länge innan dom fick stopp på blödningen? Hur mår du nu?
Jag hoppas verkligen att det går bra för era embryon så att du inte behöver riskera att gå igenom detta igen. Spännande att höra om det blir återföring på måndag eller onsdag. Lycka till!
snöflinga: Hur går det för dig, håller mensen sig borta? Hoppas det!
Nektar: Jag brukar inte gå efter BIM då min mens alltid blir rubbad vid behandlingarna. Innan vi startade detta försök var den 2 veckor sen så skulle inte förvåna mig om jag fått en längre cykel. Har läst om dom som fått längre och längre cykler för varje försök.
Det är svårt att låta bli att tänka på hur man ska gå vidare om det inte lyckas. Om jag vore er skulle jag (om det blir aktuellt) helt klart försöka med blastocysterna eftersom det är störst chans att lyckas med dessa.
Mirage: Tack! Skönt att ni snart får göra upp en ny plan. Jag brukar alltid bli på bättre humör efter jag pratat med kliniken och fått nya direktiv!
äralltupptaget: Mitt första äggplock och återföring gjorde Jenny och dom andra två Solensten. Bägge två är jätteduktiga och sköterskorna som assisterat har varit supergulliga! Har fått tillbaka mina embryon på dag två vid samtliga försök.