• vårt 2012

IVF Umeå

Smilla03, jag är en ruvare.. insättning i torsdags, så jag bara väntar å väntar på att få testa :)

Enligt min andra hälft så fanns det både lektyr och film på det rummet..  

Övrigt, Oj så nyfiken man är på vilka alla ni andra är i verkligheten.. rätt var det är så har man en granne här :P haha
    Men bra med forum just för att man får vara anonym om man det vill :) 

• vårt 2012
    drömmer om ett barn: Wow hur håller du koll på alla, jag har tappat kollen känner jag :) 
    Men visst var det du  jag som var på samma i det mesta?

Njäe, jag känner inget nu.. men är nog lite svullen annars har jag blivit större av någon annan anledning, lundhags byxorna som jag alltid kunnat ha får jag inte igen gylfen på! 

Men ingen stänkblödning, ingen värk, ingenting sista 2 dagarna.. 

Pessimisten börjar komma fram!

Hade ett hel hög med gravtest hemma så jag har testat, men ingenting.. 
    Men den har väl inte ens  bäddat in sig och så hcg't börjar finnas... 
  • vårt 2012
    Väntrummet

Sprayar
    Emilotta första ivf
    Sprutar

Väntar på äggplock

Ruvar
    * FaithHopeLove första ivf, TD 26/4
    * Drömmer om ett barn, första ivf, TD 30/4
    * vårt2012, första ivf, TD 30/4
    * EEJ första Ivf, TD 7/5

GravidGravidaGravid
  • vårt 2012

Här är tjejen som verkligen inte kan hålla sig till test dag...

Jag fick ett Plus  idag!!!

Lycka!

Nu borde man ha samma chanser som dom som fick ha en mysig stund istället för en kateter genom tappen!
    :)

• vårt 2012
    Drömmer om ett barn: Jag har testat tidigare men då inte fått något positivt resultat, men jag har nån app på telefonen där det stod att man kan testa så här tidigt!  Men naturligtvis finns ju fortfarande många risker kvar eftersom det är så tidigt!

Näe, ing direkta känningar, men klart jag har klämt å tyckt att det är ömt i brösten osv, men eg tror jag det mest är för att jag vill så fruktansvärt mycket..
    Räknade på BF dag.. haha nyårsafton :)
    :)  
    Spännande å se hur det fortsätter för oss alla!!

{#emotions_dlg.flower} 
  • vårt 2012
    Drömmer om ett barn:  Jag tänker att jag testar även på testdagen och meddelar kliniken det testet..
    Visst känns det underbart, men jag försöker verkligen komma ihåg att det är fortfarande stora risker att det stöts ut! Allt för att på något sätt hålla en försvarssköld mot mina egna känslor om det går åt skogen! 
  • vårt 2012
    EEJ:  Det känns kanon bra! Ja, allt beror ju på hur man räknar, jag gjorde uttaget en tisdag så från det är det 12 dagar, och insättning en tors så 10:e ruvardagen.. 
    Appen jag har heter din graviditet idag, och kommer från babycenter så sök på det..
    När man har installerat den på tel så kan man ta fram en widget på startsidan :)

Mustikka:Tack!
    Nu hoppas jag att mitt stannar kvar å att ni andra snart får ruset av ett Plus  :)

• vårt 2012

A79: har du hållit dig  hela vägen fram?! Imorgon äre din dag :) Spännande!!!

• vårt 2012

A79: Åhh, jag skulle blitt skvatt galen!!
    Då håller jag tummar å tår för ikväll!

• vårt 2012

Mustikka: Du ska se de kommer gå bra med sprutorna! Jag brukar tom svimma när jag ska lämna prover, men att ta sprutorna själv gick hur bra som helst! Skönt att få börja på en gång :)

Svar på tråden IVF Umeå