• Mustikka

IVF Umeå

Tinzu skrev 2012-05-31 09:50:40 följande:
    wie idag blir jag ruuuvare! vi har tid 14.20
    Håller tummarna!Glad
  • Mustikka

Jag undrar samma som sofiali77. Jag borde också fått veta hur det gått för mina två som skulle odlas vidare på. I tisdags hade de odlats fem dagar, men har inte hört nåt av dem. Är så nyfiken!:)

Supergrattis till turtle, emilotta och tinzu!! Nu håller vi tummarna stenhårt för alla oss ruvare i listan!:)

• Mustikka

Nej halva inlägget försvann:(

Germany: jag har inte testat. Vågar inte! Väntar iaf en vecka till sen ser jag om jag vågar:) men nu börjar ruvandet bli tungt!
    Känns som om jag ska bli galen ibland!
    Hur mår du?

• Mustikka

Ruvardag 9 och jag håller på att bli galen!
    På torsdag är det två veckor sedan ÄP så man kan ju säga att det är BIM dagen. Funderar på att kanske tjuvtesta då Glad beställde billiga tester idag. 

Hur mår ni andra ruvare? 

• Mustikka

Emilotta: Det här är den värsta väntan någonsin, vill bara vetaGlad Skönt att svullnaden lagt sig!

Helvetiaaa: Grattis till äggen, håller tummarna att de befruktas fint!{#emotions_dlg.flower} 

• Mustikka

Sofiali: Grattis till blasto i frysen!!Glad Åh jag pratade också med de på kliniken igår och glömde fråga om mina två embryon som de skulle odla vidare på. Väntar otåligt varje dag på att få veta. Vill ju så gärna ha till frysen!

Turtle: Jag har bara ett clearblue som jag fick från kliniken. Tänkte spara den till TD. Beställde fler så jag kan tjuvtestaSkrattande
    Jo det där med rosé känner jag igen. Skulle varit lättare om det var mitt i vintern, men nu vill ju alla ut till uteserveringarna och dricka vinGlad
    Slutade med kaffet helt när jag sprutade, har haft problem med det också på jobbet. Alla undrar varför jag som ÄLSKAR kaffe inte dricker det nu.

Tinzu: Jag behöver inte, eller får inte, heller städa kattlådan för min manGlad Jag får inte ens vara i samma rum när han gör det. Vill vara där för att se att han gör rätt, lite kontrollfreak hihiTungan ute

ingae: Stort grattis till alla ägg!!{#emotions_dlg.flower} Ni får säker massor med fina till frysen! Skriv in dig i den långa ruvarlistan vi harGlad

• Mustikka

Sofiali: Nej!Rynkar på näsan Vilken ruvadag är du på? Är du säker på att det är mens? Styrkekramar{#emotions_dlg.flower}

Drömmer om ett barn: Hur går det för dig? Blir det FET snart?

A79: Härligt att du går in i vecka 12!{#emotions_dlg.flower} Tänk va tiden gått fort! Ja så många ruvare som vi är så borde ju någon göra dig sällskap under gravid snartGlad

• Mustikka

Germany: Neej!! Vad är det som händer, ingen ruvar ska ju få mensRynkar på näsan Helt säker på att det är mensen?
    Kramar{#emotions_dlg.flower}

• Mustikka
    germany skrev 2012-06-05 20:02:34 följande:
    Jag är så säker som jag bara kan bli....Känner min egen kropp och detta är mens, ingenting annat!
    Håller tummar för att det går vägen för dig och alla andra som ruvar här i tråden Hjärta
    Rynkar på näsan Kram till dig! Hjärta
  • Mustikka

Tinzu: Vissa tar ju tidiga test för att se om otrivellen gått ur kroppen, du kan ju skylla på detFlört

Svar på tråden IVF Umeå