Treasures skrev 2012-08-29 19:47:54 följande:
Har ingen aning, men så kan det kanske vara, alltså att den mindre äggblåsan också släppt. Samtidigt har jag för mig att när man haft ÄL och det börjar produceras Progesteron så hämmar det att fler ägg ska mogna och lossna.
Var det till privatläkaren? Hur kan han bestämma det, eller det är klart att han kan, men varför vill han inte hjälpa dig mer än så?
FruSen skrev 2012-08-29 23:37:04 följande:
Men va?? Vilken knasig läkare!
Meja2011 skrev 2012-08-30 21:15:37 följande:
Miracle: varför äter man från dag 3?
Åt sista tabletten provera i söndags, och ingenting har hänt:/ sist kom det 2-3 dagar efter.
Jag får osså dålig hy av tabletterna:/
Tindra: men va? Jag äter aldrig ner metformin mådde så jäkla dåligt:/ kan du inte söka dig privat då?
Det var privatläkaren. Nu när jag tänker efter så förstår jag varför jag inte fick pergotime ännu men förstår inte varför jag inte fick provera för att få en menstruation eftersom det inte är bra att inte blöda. Ska tillbaka den 2 oktober för att få svar på mina blodprover och för att mannen ska lämna spermaprov. Sen får vi se om han skriver ut pergotime då om allt ser bra ut med simmarna.. Bävar mig för att ta metforminen igen men måste ju pröva iaf... Blir att hämta ut dem imorgon.