Har PCO och planerar syskon.
Nej har inga och vårt Internet fungerar inte så jag kan köpa via nätet heller. Apoteket är så dyrt.
här var testet negativt igår.. orkade inte vänta på de jag beställt så köpte på apoteket. nu får tiden gå fort fram till den 2 oktober tycker jag!!!!
Har ni varit till läkaren och fick vi pergo utskrivet? NEJ!!
Jag blir så jävla förbannad och inte ens en ny tid fick vi heller. så nu känns detabsolut inte som vi kommer kunna få ett barn till..... Han tycker jag ska gå ner till min idealvikt innan och varför fattar jag inte för en bekant till mig väger mer än mig och är dessutom kortare = högre BMI men henne skrev han ut pergo till flera gånger.... :/
Hoppas att de är någon kvar i den här tråden som kan svara på en fråga.
Har nu ätit enkeldos av pergo, var på VUL i dag, men det visade ingenting, ingen äggblåsa på gång
Nu ska jag äta provera igen och prova dubbeldos. Hur har det varit för er, vilken dos har ni fått ägglossning på?
Tindra och mirakel maker hur går det för er?
Skulle vilja ställa en fråga till er som äter/ätit pergotime.
Jag ska påbörja min första kur om fem dagar, men jag har inte fått någon tid till VUL som många tycks få utan läkaren sa att jag skulle göra ett blodprov på cykeldag 21. Någon som vet varför inte jag får VUL?
Jag tog mod till mig och skickade ett mail till läkaren efter många om och men och ifrågasatte varför vi inte fick hjälp. Det mailet skickade jag igår (tisdag) och de ringde idag (onsdag) såklart... hade ju glömt telefonen hemma just den dagen.. men de ringde igen lite senare och då kunde mannen svara och de ville att jag skulle ringa i morgon för att få svar på mina frågor. NERVÖS!!!