saramandis skrev 2012-09-10 20:25:31 följande:
I dag ringde de från IVF-kliniken och vi ska påbörja behndlingar jag ska lämna prover på Fredag och mannen ska göra sperma prov på Måndag och på Tisdag ska vi på lärkarbesök. Blev lite förvånad över priset de skulle kosta 3000 kr för alla de proverna och undersökningarna, plus ev andra besök som kostar 500 kr/besök. Känns lite onödigt att göra alla prover igen som jag tog senast jan 12. Jag hoppas bara att jag får pergotime sen då eftersom det är därför vi söker dit?
Hur var det för er Treasures? Behöver lite råd nu

Ojdå! Vad konstigt att du måste ta om alla prover när det bara gått ett halvår lite drygt - vet de om att du tagit de redan?
Treasures skrev 2012-09-10 20:12:30 följande:
FruSen - ha ha, vad rolig du är! Angående flytningar som både du och Meja beskriver så hade jag också mkt sånna när jag nyplussat, väldigt geléiga. Kan fortfarande ha det vid enstaka toabesök. Hur gick det att ringa idag? Får du komma och göra nåt VUL om några veckor?
Vad skönt att höra att det verkar höra till det mormala i alla fall
Ringde idag och inget vul får jag göra tydligen. Hade hoppats man skulle få göra det när man fått Pergotime liksom... Nåja, ska ringa MVC nästa vecka tror jag. Hon har telefontid mellan kl 8.15 och 9.00 och jag börjar jobba kl 8 hela denna vecka. Vill inte ringa från jobbet och "outa" det ännu. Känns väl tidigt..
TheBlueOcean skrev 2012-09-10 18:51:58 följande:
Nej har inga och vårt Internet fungerar inte så jag kan köpa via nätet heller. Apoteket är så dyrt.
OK, håller tummarna för dig!