Har PCO och planerar syskon.
Vad tråkigt minus här med, men har läkartid nästa vecka så det känns ändå lite hoppfullt. Hoppas ni får en tid snabbt, det tar så mycket engeri att hålla på att oroa sig, hoppas, misströsta och så börja om igen, gång på gång. Även om man vet att det är värt det i slutändan.
Får hoppas det går bättre för dig, Emmmsan! Håller alla tummar och tår för dig.
Äsch vad tråkigt, men visst känns det rätt bra ändå bara att få ÄL på egen hand.
Ja jag hoppas också att vi snart får tid. Har hamnat mitt i en mkt stressig och jobbig situation på jobbet och jag vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet....men det känns iaf som att det får mig att tänka mindre på att bli gravid, och om vi dessutom får lite hjälp på traven så kanske det stressar mig mindre.
De sa också att kvinnor med PCO är har mycket lång fruktsamma, för att de (be)hålla ägg i äggstockarna, de är inte förspillt (they are not wasted). Så efter ålder 40 kan kvinnor med PCO fortfarande har många barn, och är cyklar helt regelbunda igen. Inte bra nyheter när du är yngre, men ändå, liten positiva nyheter känns bra tycker jag.
Jag är nu 34, vart dotter är 3 och vi har försökt för 1,5 år nu.
Jag sägga lycka till till allihopa här! (och jag ber om ursäkt för min daliga svenska)