FruSen - Det är ju hur tydligt som helt! Supergrattis till er!!!! Jag hade inte heller några uttalade symtom innan jag plussade, ont i bröstvårtorna, mer uttalat än innan mens var det som fick mig att testa dagen innan BIM.
Miracle maker - Så himla trist. Att "bara" ta gestagen känns ju lite som ett steg tillbaka kan jag tycka. Om Pergotime inte fungerar brukar man ju gåvidare med hormonsprutor, men samtidigt känns det inte som att du fått prova Pergotime tillräckligt än. En paus och att ta det där gestagenet så du får blöda ut ordentligt och kanske den äggblåsan som var för stor försvinner mha det och sedan prova dubbeldos Pergotime med VUL. Hejjar än en gång för Metformin, för mig fungerade det ju så när vi kämpade för att få vår dotter. Enbart Pergotime gav inget resultat inte ens med trippeldos, men med Metformin började det hända grejer....fast det krävdes trippeldos ändå. Kollades ju aldrig med VUL då så jag vet ju inte hur det såg ut därinne, men blodproven visade ju att ingen ÄL skett och så. Hoppas det blir nån ordning på det där, det är ju ganska svårt att komma med motförslag till vad läkaren säger, men om du vågar kan du ju prova iaf.
Saramandis - Snart ringer de....jag lovar och vipas kommer du vara gravid!