• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (b) skrev 2012-12-29 20:52:04 följande:
    ... och jag vill verkligen inte ha en snålis, såååå avtändande! är inte en goldigger för det.
    Är väl inte snål för att jag inte betalar för att dejta när det går bra att ragga gratis?
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-29 21:40:38 följande:

Nu har jag mailat en hel kväll fram och tillbaka med en kille... brukar ni göra så? eller ni väntar med att svara så man hörs lite då och då? vad är vanligast tro? lite orolig bara att man berättar halva sitt liv på en kväll, för det vill jag ju inte

Ja, det är vanligt...hur ska du annars kunna veta om han är intressant?
    Du kan ju berätta en hel del utan att avslöja allt för djupa saker.
    Säg inte att du är bortlovad till mig bara

Jag förstår absolut ditt resonemang kring betalsajter och skulle inte gratissidorna funka för mig skulle jag givetvis betala, menar bara att det behovet ännu inte uppstått och då lägger jag inte pengar i onödan.

Tycker inte heller att det är som att betala för sex. 
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2012-12-29 22:35:50 följande:
    Papito, märker du att jag försöker hålla jämna steg med dig ikväll?
    Haha..bra jobbat!
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-30 17:17:00 följande:
    Nu har killen jag precis börjat mailat med meddelat att det är hans sista dag som medlem imorgon... men jag fick hans emailadress. Jag har ju precis blivit medlem där och måste självklart in och kolla läget där emellanåt men tycker det känns lite märklgt, jag menar om jag mailar med honom nu i några veckor samtidigt som jag är där? så är spelets regler men jag tycker det är lite jobbigt. Tror jag är alldeles för solidarisk av mig.. ännu svårare är det när man kanske varit på en/två dejter och faktiskt är intresserad men man vill ändå in och kolla för man vet ju aldrig. Ser han det då så tolkas det ju som att jag inte är intresserad även om jag kanske är det...knepigt, knepigt.

Jag är likadan men om ni dejtar några ggr och det känns bra, kommer du inte att ha lika svårt att inte kolla sidan så ofta.

Önskar dig ett motvilligt lycka till
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-30 22:32:54 följande:
    Bor 10 mil ifrån Malmö. Haha vilken bra idé kunde vi ju lika gärna gjort

Ni kan få dela på mig också

Hehe...
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-12-31 12:53:50 följande:

You wish
    Man får väl drömma...
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-02 19:01:31 följande:
    Jisses - nog för att jag fått en del konstiga mail genom tiderna men om jag fick ett sådant skulle jag blockera, ändra användarnamn och byta site för att undvika henne

.... men det var kanske din plan Papito

Skicka killarna ett mail bara, där du berättar att du är nyfiken och vill veta mera om dem än att de "gillar resor, tränar och har en segelbåt (läs stor pluska)"

Det värsta som kan hända är att du inte får ett svar - och då är du i exakt samma situation som du var innan. Det bästa ? Att du råkar mail'a mig tusse  
    Klart att det var det som var planen
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2013-01-02 18:24:39 följande:
    Dessvärre inte

Fy vad det känns taskigt att skriva " jag tror inte vi passar ihop" när någon skriver som man inte är intresserad av! jag menar när det egentligen inte finns någon anledning till det... extra svårt när de frågar: varför inte?

Är det inte någon av er som har något bättre man kan skriva?     
    "Jag är dessvärre paxad och är bara kvar här i forskningssyfte" 
  • Papito
    Anonym (Velig!) skrev 2013-01-02 20:55:56 följande:
    Har varit med honom i många dagar nu och lånat hans dator några ggr.
    Som jag skrev förut, när man öppnar en ny tab så ser man vilka sidor som har besökts föregående gånger. Tro min glada förvåning när ett av fönstrena är (och vill mycket noggrant här påpeka att jag inte snokar, utan ögat fungerar som ögat gör - man ser saker som är framför en, vissa saker går inte att blunda för) "Ditt medlemsskap är nu pausat" på HP! Jag frågade honom inte om detta utan tog det bara som ett gott tecken =)
    Vi är nu förälskade och ska ses till helgen igen! Känns underbart att jag gav det en chans och att han förmodligen släppt lite på nervositeten. Är så glad just nu!
    Vad roligt att höra!
    Du låter verkligen störtförälskad

Grattis!!! 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!