• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (singelmorsa) skrev 2012-12-01 11:11:24 följande:
    Det kan inte vara lätt att vara så charmig så brudarna faller som käglor

It's a tough job, but someone has got to do it...
  • Papito

Jag är fortfarande singel, har ju bara dejtat två ggr.
    Ok för att jag är korkad, lättimpad, billig, lätt på foten och fläker ut mig för vem som helst men liiite mer krävs det för att få mig att ändra relationsstatus

Dessutom har jag ett ansvar gentemot damerna i tråden, iofs nobbade hela gänget mig men jag vill ändå ha lite koll så att de hamnar hos bra män...

• Papito

Eller nobbade...det är ju bara singelmorsan och jag som bor rätt i tråden. Övriga föll som käglor men avståndet var för stort.

Och singelmorsan vill ju bara ha problemkillar...haha.

• Papito

6778234220121201134503.uote=67782342][quote-nick]Xmag skrev 2012-12-01 13:45:03 följande:[/quote-nick]Perfekt för dig nu när du börjat dejta, då blir ju du en problemkille för henne.... [/quote]

Jag gillar hur du tänker

• Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-12-01 13:48:03 följande:
    Så med andra ord menar du att alla som bor långt bort föll som käglor men jag som bor nära till hands för en fika nobbade dig stenhårt livet är tufft ibland

Sen tycker jag mig se att du närmar dig epitetet problemkille så snart står jag väl utanför din dörr och bankar på för fulla muggar, hahaha

Jag visste att du gått och trånat i hemlighet
  • Papito
    NooneBird skrev 2012-12-01 17:46:06 följande:
    Skulle ni våga gå på en impulsdejt med någon från samma stad som ni inte sett bild på?

Ja, det hade jag. Min förra singelperiod var jag på flera spontana blinddejter. Till slut tyckte jag nästan om det mer än vanliga dejter, det blev så prestigelöst på ngt sätt. Jag förväntade mig ingenting och var därför inte nervös eller så.
  • Papito

Idag går jag helst på dejt efter att ha sett kort men skulle våga gå osynat.

• Papito
    NooneBird skrev 2012-12-01 18:03:19 följande:
    Nu kommer fler frågor!

Har ni någonsin avbrutit en dejt då det känts helt fel? Tackat för er och gått därifrån?

Har du någonsin kramats, kyssts eller legat med någon som du dejtat fast du egentligen inte är så attraherad eller känt att det här är ingen för mig?

Vill bara få igång er lite

Själv har jag aldrig avbrutit en dejt eller närmat mig någon jag inte varit attraherad av. Det tar stopp!

Nej, har aldrig avbrutit en dejt, däremot har den kanske inte blivit långdragen.

Men har ändå varit artig och haft hyfs att avsluta smidigt.

Har aldrig kysst en dejt som jag inte varit intresserad av.

Vet ju fortfarande inte hur det blir med det hela men har inte loggat in efter dejten. Varför ska jag ha flera på vänt när jag vill se vart något leder? Blir det inget får jag väl logga in och börja smöra igen

Men som vi diskuterat tidigare, tycker jag att man varken ger sig själv eller denandra en ärlig chans om man har flera på vänt.

Nu blir det lite fel när jag krånglat till det för mig (egentligen bara taktik för att verka svår, så att singelmorsan raggar upp mig) men jag tycker ju samma sak även om jag krånglat till det.
  • Papito
    NooneBird skrev 2012-12-01 18:03:19 följande:
    Nu kommer fler frågor!

Har ni någonsin avbrutit en dejt då det känts helt fel? Tackat för er och gått därifrån?

Har du någonsin kramats, kyssts eller legat med någon som du dejtat fast du egentligen inte är så attraherad eller känt att det här är ingen för mig?

Vill bara få igång er lite

Själv har jag aldrig avbrutit en dejt eller närmat mig någon jag inte varit attraherad av. Det tar stopp!

Nej, har aldrig avbrutit en dejt, däremot har den kanske inte blivit långdragen.

Men har ändå varit artig och haft hyfs att avsluta smidigt.

Har aldrig kysst en dejt som jag inte varit intresserad av.

Vet ju fortfarande inte hur det blir med det hela men har inte loggat in efter dejten. Varför ska jag ha flera på vänt när jag vill se vart något leder? Blir det inget får jag väl logga in och börja smöra igen

Men som vi diskuterat tidigare, tycker jag att man varken ger sig själv eller denandra en ärlig chans om man har flera på vänt.

Nu blir det lite fel när jag krånglat till det för mig (egentligen bara taktik för att verka svår, så att singelmorsan raggar upp mig) men jag tycker ju samma sak även om jag krånglat till det.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!