• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-01-06 23:18:24 följande:
    ?!?

Har du varit inne på min profil nu ?

• Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-06 22:58:16 följande:
    Äh, det tycker jag inte! Nu letade jag förvisso som singel efter någon mer i min egen ålder och utan barn, men jag tycker inte att du skrivit något som hade fått mig att dra öronen åt mig om det hade stämt i övrigt med det jag letade efter. Män med humor är alltid ett plus, och kan ju säga så här: killen jag dejtar och är nyförälskad i är en riktig svensson och det är inget jag ser som en nackdel Kör ditt race!

Ok, tack!

Har inget emot Svensson, det var mer kombinationen och ordvalet "klämkäck + svennebananig" som sved
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-06 19:13:11 följande:
    Japp, jag bor i Göteborg.

Så, när ses vi??

Åh, damen tar för sig
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-06 23:56:50 följande:
    Hahahaha, svarade till KK att jag va tacksam för att han svara, frågade om han känt direkt att vi inte skulle bli seriösa (för var faktiskt nyfiken) och sen att jag inte var arg så jag tänker hälsa på honom om jag ser honom och hoppades att han skulle göra detsamma och bla bla.

Fick svar nu att han känt från början att det inte skulle bli något seriöst mellan oss (och det var innan vi började snacka sex så då vet jag att det inte var sexpratet som pajade det, han såg mig helt enkelt inte som sin fru) :). Och att han självklart säger hej om vi ses. Men sen har han mage att skriva "Och vem vet vad framtiden visar...vi kanske hamnar i säng framöver igen".

Haha så tro mig, jag kommer aldrig hamna i säng med denna kille igen som redan nu skriver att han kan tänka sig att bli min KK sen igen!! Jävligt avtändande!

Han hoppades väl på att jag skulle höra av mig igen direkt när jag inte längre är intresserad men istället hjälpte han mig att komma över honom på några sekunder kändes det som ;)

Att han kan med att uttrycka sig så i det här läget visar att han inte har ens den minsta respekt för dig. Du är bara ett stycke kött och har du minsta självrespekt så låter du honom aldrig komma till igen.

Jag är ledsen Tusse men kanske lika bra.
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-07 10:28:47 följande:
    Usch, tycker den "frågan" är så jobbig så därför brukar jag alltid sträcka fram kortet på första dejten... men hoppas innerst inne att killen ändå ska insistera på att ta det. Inte för att jag är snål utan snarare på att det är lite "gentlemanna-tendenser" typ

Bra, då vet jag..haha...snåljåp!
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-07 06:52:21 följande:
    Du kanske föredrar mer blyga tjejer

Till en början spelar det faktiskt ingen roll, det viktiga är att blygheten inte gör att hon inte vågar säga ifrån eller ta konflikter.

Behöver någon som vill & kan prata när problem uppstår.

Så framåt funkar.....men jag får nog inhandla nya byxor och skor...damen verkar kräsen
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-07 10:28:47 följande:
    Usch, tycker den "frågan" är så jobbig så därför brukar jag alltid sträcka fram kortet på första dejten... men hoppas innerst inne att killen ändå ska insistera på att ta det. Inte för att jag är snål utan snarare på att det är lite "gentlemanna-tendenser" typ

Typiskt kvinnligt, vill ha gentlemannatendenser och sen dumpas mannen för att han är för snäll
  • Papito
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-07 21:42:30 följande:
    Rakat eller hår på hövve spelar nog ingen roll  Däremot har jag skitsvårt för dialekter. Jag kan inte dejta någon som inte är från Göteborg, och pratar samma dialekt som mig. Det bara går inte. Skumt men så är det. Och sen har jag hakat upp mig på att han måste vara över 180 cm oxå..

Jag är också körd, har göteborgskan men är bara preciiiiiiis 180.

Nåja, slipper köpa nya skor....
  • Papito
    NooneBird skrev 2013-01-07 22:42:09 följande:
    Vad söker du för ålderspann då? Jag är en sån som alltid gått för äldre män tidigare är lite nyfiken på vad ni 40+ män anser vara för ungt? Oftast får jag höra att jag inte ens ser ut att vara 30 och får alltid visa leg på bolaget. Är jag på krogen och spanar in någon snygg äldre kille så känns det som att jag inte blir tagen på allvar riktigt. Sen finns det ju dessa som nappar då de är ute efter ONS men sånt la jag ner för ca 7år sen? Då är jag hellre utan än att vakna på morgonen med ågren och att sen göra "walk of shame" hem med gårdagens klädsel och smink kl 08?.

Papito vad säger du om den saken och ni andra herrar?  

Hmpff....jag är faktiskt inte 40+
  • Papito

Jag har svårt att se mig med någon yngre än 30. Möjligen om det bara var en kk-relation, då kaaaaanske jag skulle sträcka mig till 27 eller liknande.

Även om jag kanske framstår som en klämkäck svennebanan har jag en djup sida, analyserande, reflekterande...den måste också stimuleras för att jag ska falla och där tror jag att det generellt sett behöver vara någon över 30.

Uppåt...hm, har inte satt någon gräns. Kanske samma där, 43-45, över det kanske bara för kk...men jag vet inte. Tror aldrig jag haft en relation med någon äldre än mig själv.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!