Anonym (men) skrev 2012-08-30 11:02:34 följande:
Men va? Nu har du börjat dejta någon..och haft sex..och ändå funderar du på att träffa andra/fler? DÅ var det väl inte wow då? Annars förstår jag inte vrf man ska träffa andra?
Men nu är ju jag inte som andra heller
Hm. Jag tror jag håller med lite här, utan att för den skull vara dömande. Är det egentligen helt rätt väg att använda sig av en fiskdamm där man sonderar och sorterar? Visst måste det kännas mysigt att vara i den situationen att man faktiskt KAN hålla på och välja och vraka och har råd att känna sig för, men, vad gör det med ens egen självbild till slut?
Jag kan inte ge några råd till dig Singelpappa, alla har sina metoder, själv hade jag flytt illa kvickt från en man som du. Man ska behöva stå ut med att bedömas och jämföras, det är aldrig snällt mot någon. Har varit med om en man som var väldigt ärlig med allt han företog sig, och det blev då också som en ursäkt för att bete sig som en riktig skitstövel. "Men jag har ju varit ärlig" var hans paroll. Ja, jo, men du har också varit en expert på att sända ut dubbla signaler, ge hopp, ta tillbaka, smickra, avlägsna dig. Precis så man ska göra om man vill knyta någon till sig riktigt hårt.
Nej nu måste jag nog ändå ge några råd ändå
. Välj ut en i taget och säg inget till någon! Testa med tejen du är med nu, funkar du inte, gå in och fortsätt med nästa. Allt blir som det ska vara ändå ;).