NooneBird skrev 2012-11-19 20:34:21 följande:
Åh vad jag tjatar men nu har jag pratat med honom och frågade honom rakt ut hur det kändes efter helgen. Han sa att det kändes bra och känns precis som innan vi träffades. Inget konstigt alls. Han sa också att ni killar tänker inte så mycket på sånt, hur det kändes osv. Han sa att det känns bra. Så jag får tro på honom då, även om min magkänsla säger något annat.
Men jag har ett stort problem med att tro på det folk säger och söker fel. Hör väl till att jag blivit rejält bränd i livet.
Han får väl för tusan "man up" om det skulle vara så att han inte vill och säga som det är, inte mitt ansvar.
Morsan åker ner åt hans håll om några veckor så jag får lägga fram det som ett förslag för en nästa dejt.
Bara spännande med ditt "tjat". Fattar att du blir osäker men du får försöka tro honom. Vissa funkar ju så, känner att de är "hemma" och slappnar av lite. Hur många mil är det mellan er?
Här är det deppidepp. På väg att flytta till större och det känns lite ångestfullt. Har en jättefin lägenhet i dag på en Malmös mest populära gator, och nu ska jag flytta en aningens mer off, till ett hus där jag och min son kommer att vara yngst, och dessutom de enda som bor med någon annan :(. Tänk om det är värsta ångesthuset där de inte tål barn! Och jag vill inte flytta in SJÄLV, vill dela med någon ju, snyft. (inte bara med min son då alltså)
Nej, dags för riktigt fokus, väck med alla energitjuvar och in med den äkta kärleken, B A S T A!