Anonym (b) skrev 2013-01-04 20:47:18 följande:
You go girl!
kul! nej jag svarar inte på flirtarna om jag inte är intresserad... de flesta skickar nog ut dem för att se om intresse finns.
Tack tack
. & tack för input! Då skippar jag också att svara, känns ju som slöseri med bådas tid om det uppmuntrar till vidare kontakt.
Tusse85 skrev 2013-01-04 20:53:14 följande:
Jag har stängt av flirtfunktionen på hp, hatar den... Vill dom mig nåt får dom anstränga sig ;)
Och ni anar inte hur många gånger jag ångrat smset och samtidigt hur många gånger jag är glad för det.
Inte ett ljud. Var inte ens värt ett hej då.
Går omkring och städar i hemmet och gråter samtidigt så priset till mest patetisk går till mig ikväll ;) ikväll får jag gråta, imorgon är jag stark igen.
Men vi alla kan väl iaf hålla tummarna att han har världens tråkigaste dejt?! Deras dejt lär ju startat nångång vid 19-20 så lär ju pågå hela kvällen så räknar inte längre med svar idag.
Imorgon ska jag på en inflyttningsfest iaf så då slipper jag alla tankar :)
Det var rätt att skicka det och JA; vi hoppas de får en usel dejt. Men inte att han kontaktar dig sen för att ligga utan för att åtminstone säga att han uppskattade ditt sms! Du är förresten inte patetisk, klart du är ledsen.
Angelven skrev 2013-01-04 20:53:27 följande:
Beror väl på ? Med flirtarna ? Jag ser det mest som ett sätt att säga "Hej, här finns jag, vill du ha ett mail från mig eller skall jag gå vidare?"
Fast, jag använder dom förstås inte utan skickar ett mail direkt istället - däremot blir det ofta inte så långa mail som första, mest ett konstaterande av att jag tycker profilen är intressant och gärna vill veta om hon vill prata vidare.
Men, om du är intresserad av en blyg och försiktig kille som inte vågar skriva så är väl att svara på en flirt rätt ?
Nej, jag är absolut inte intresserad av en blyg och försiktig kille så nej. Hädanefter svarar jag bara på de som verkar vara intressanta.