Ärliga nätdejtingstråden!
Ja, Afrodita om du är infödd göteborgare :D
Nej men Papito så tråkigt :(. En av våra trygga riddare som lämnar oss, det vill vi icke! Även om jag inte skriver så mycket just nu (för jag har typ ingenting att tillägga i mitt ganska miserable-ickedejtande-liv) så läser jag och vill ju ha lite inputs från de gamla godingarna, dvs, dig då bland annat. Klart den sköna känslan inte finns kvar, du och flera andra skriver ju inte längre :(.
Jag måste ju bara berätta för er att jag har bytt spår! Istället för att sitta och beklaga mig över att jag aldrig träffar någon och tycker synd om mig själv och bla bla så har jag bestämt mig för att gå på djupet med att reda ut varför det faktiskt är så! Så jag läser, funderar, betraktar, analyserar, tvingar mig att titta på folk, undviker players, ser över min klädstil, anstränger mig för att ta reda på vem jag är, vem jag vill vara och vem jag vill ha. Spännande va? Det kommer att ta sin lilla tid men träffar jag inte någon efter att den utvärderingen är klar- ja då får jag nog ta mig ett riktigt snack med gud tror jag! Och då vill jag definitivt ha Papito och mfl andra klokingar att diskutera med så även om du går nu så får du faktiskt komma tillbaka, med gammalt eller nytt nick ;). Och dessutom får du gärna berätta om det har hänt något som gör att du inte orkar med FL längre? Kram hur som helst!