Ärliga nätdejtingstråden!
Jag var på dejt igår! Och håll i hatten, det var en riktigt attraktiv kille. Lite yngre än jag och vi har en del gemensamma bekanta visade sig, sånt lättar alltid upp tycker jag. Vi tog några öl på ett trevligt ställe och satt och pratade tills han skulle vidare och jag hem och det var lättsamt och mysigt. Men, han var lite kall kändes det som och nog inte intresserad. Jag skickade ett mess idag för att förklara ett missförstånd (alltså, ingen oenighet) men han har inte svarat så jag antar att det inte blir nåt där. Vilket inte gör mig det minsta, jag har kommit över min ångestdatespärr lite och det räcker bra för mig för stunden!
I morgon ska jag på det igen med en lite äldre kille, ska bli spännande!!
Angående statistik ska jag försöka:, inkomna 336, skickade 276
Antal besökare: 500
Flirtar: 60
Ingen aning om hur många jag har flirtat tillbaks med, de allra flesta flirtar har jag bara svarat på för att vara "snäll". Jag söker aldrig själv, låter alla komma till mig ;). Jag har varit medlem där kanske en månad.
Barn verkar inte vara något större hinder. Däremot har jag märkt att när jag har en riktigt ytlig och allmän presentation så väller det in svar, när den är mer personlig är det kvaltitet på mailen jag får, men de är inte lika många.
Lycka till (Hur gör man?) och Fia, var det i morgon du skulle på date?
Snart ny taktik - vad är det egentligen som är attraktivt i tjejers ögon? Är vi alla likadana?