Anonym (Lina) skrev 2012-03-23 19:10:59 följande:
Svårt att säga...Med han jag mailar nu klickade vi så fantastiskt i mailkontakten att jag egentligen bara var rädd att han skulle dölja något. Hans profilfoto var bara en närbild på ögat, så ett litet tag visste jag inte alls hur han såg ut. Men jag fortsatte skriva, kände mig mer stimulerad av att skriva till honom.
Men bad om foto efter nån vecka och fick tre - på en kille som var alldeles för snygg för "my leage" så att säga. Han är ganska mycket yngre än mig och ser helt ärligt ut som typ Schenkenberg, mörkt tjockt hår i page, svarta ögonbryn, gröna ögon, fin bred mun, gulliga skrattgropar. Så vacker. Så jag trodde att han fejkade med fotona.
Men det gjorde han inte. Dejten var egentligen bara för att checka om det var för bra för att vara sant, men han VAR ju fantastiskt bedårande i verkligheten....så, dejten var kort, typ 1,5 timmar. Han ville väl checka att inte jag heller ljög med mina foton. Vilket jag självklart inte gjort.
Och sen har vi fastnat i att bara maila igen. Problemet är att vi inte bor i samma stad.
Men herregud, det låter ju hur bra som helst! Förutom att han bor i Malmö då! Jag kan ta honom, skåning som jag är
! Men just det ja, han är ju till och med yngre än du så lite väl ung kanske... Läbbig 70-åring du hade där förresten. Har överlag lite svårt för män som säger "hjärtat" hela tiden. Och såna som gaggar om att man är svår och sånt går ju bara fetbort.