• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

modesto skrev 2012-11-01 11:23:53 följande:
    Det kan inte vara på HP, de har ingenting sånt.
    När jag dejtade för 3-4 år sen testade jag olika sajter. En tror jag hette "dateacougar" eller något liknande. Snygga unga killar, mest från USA och det verkar som med pengar. De sa alltid att avståndet är inget problem, de kunde säga "Jag kommer imorgon!!!"  Intressant om de vekligen skulle komma. men jag var inte redo att träffa vekliga människor då, speciellt om de skulle bo hos mig några dagar.
    Nej, dessa damer är från rena spammejl. Att någon orkar hålla på måste ju betyda att de lurar någon då och då.
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    modesto skrev 2012-11-01 17:57:20 följande:

Jag tror att jag läste det i aftonbladet. det kom 2 män samtidigt till flygplatsen i Thailand för att möta sitt livs kärlek. Det visade att de skrev med samma tjej.

HAHA, har hört om många fler som kom för att träffa en tjej...5-6 stycken med blommor och allt. 
    modesto skrev 2012-11-01 17:59:23 följande:
    jag har aldrig sett en tjej som snusar, finns det sådana?
    Det finns massor av snusande tjejer. Mest påssnus då.

• ulfsas
    modesto skrev 2012-11-01 20:39:08 följande:
    det var kanske 5-6, jag minns inte exakt
    Skulle vara kul att se deras miner när de börjar prata med varandra om att de väntar på en tjej och sedan kommer på att det är samma tjej som naturligtvis inte dyker uppSkrattande
  • ulfsas
    Skål Här kanske det blir utgång. AW på Café Opera kl 18-23 är väl enklast. Väldigt trevligt sist.
  • ulfsas
    Papito skrev 2012-11-02 22:37:00 följande:
    Men vad bra, då kan Xmag, Ulfsas och jag lika gärna skjuta oss då...

Ha ni ert rajtan tajtan med smågrabbarna men kom inte och gnäll sen för att de inte kan skriva riktiga brev eller uttrycka sig normalt bland folk...  
    Jaha, så det har alltså kommit så långt att man skall skjuta sig själv.....verkar ju inte så kul.
    Anton kan ju välja lämplig kaliber åt oss, han verkar haj på sånt.

Ett skjut hade jag kanske tänkt mig fast med ett annat vapen dåFlört 
  • ulfsas
    Papito skrev 2012-11-03 11:11:27 följande:

Att jag valde Lexus före BMW är naturligt. Toyota är visserligen tråkig men står för kvalitet, trygghet & stabilitet. Du vet vad du får. Tar du bort tråkig så har jag såna egenskaper. Sen tror och hoppas jag som sagt att jag inte uppfattas som tråkig och gubbig utan lite charmig med bra humor och lite go i mig. Samtidigt är jag ingen festprisse som röjer hela helgerna...alltså en upphottad Toyota

BMW är möjligen en roligare bil...men full av brister
    Haha, du har så rätt om BMW. Hade en X5a som kostade stora summor i reparationer och då hade jag den när den var bara 3 till 6 år gammal. Exempelvis så frös ett oljecyklonfilter sönder med byte av tändspolar mm som följd. Kostade bara 36000kr att laga.
    Efter försäljningen så räknade jag ihop den totala kostnaden per månad. Det blev drygt 15000kr/månaden inkl allt som bensin service däck och försäkringar reparationer och skatt.
    Det var (för)dyrt. 
    Om man bortser från ekonomin så var det den bästa bil jag kommer att äga i detta livetSolig 
  • ulfsas
    Papito skrev 2012-11-08 16:43:43 följande:
    Glad

Hur gör man en sån smiley som visar tänderna?
    Så här
  • ulfsas
    NooneBird skrev 2012-11-25 09:58:29 följande:
    Min dejt är bortrest denna helg men skickar sms på kvällarna om att han saknar mig och vill vara med mig. Detta utan att jag skickat något till honom. Det gör man väl inte om man inte är intresserad?
    Nej, knappast.

Har du tänkt att skriva något gulligt tillbaka? 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Xmag skrev 2012-11-28 21:36:03 följande:
    Ja utlänningar är ju jämt jobbiga. Dessutom är det så många av dem - nästan 9 miljarder...
    Var då någonstans? Vi är ju bara dryga 7 miljarder!

www.worldometers.info/se/ 
  • ulfsas
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-28 23:44:07 följande:
    Äh, du vet du där utlänningarna...de lurar garanterat systemet :-P
    Åh, såna luringarFörvånad
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!