• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (sara) skrev 2012-08-25 22:53:33 följande:

Haha, ja precis, precis! Jag känner ju redan att jag inte kan sluta tänka på personen i fråga trots att det enda jag vet om honom är att han inte är de många ordens man. 

Men nu var det precis en lite intressant person som skrev! Får se hur det slutar... ;)  
    Han kör med ''less is more'' taktiken på dig. John Wayne style Flört funkar visst.

*hör klockor i fjärran*
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Papito skrev 2012-08-30 23:21:39 följande:

Skandal...finns det inga bra kvinnor på västkusten? Alla kan ju inte bo i Stockholm och Skåne.

HP, du får flytta ner!
    Sorry.

Alla finingar från Västkusten flyttade upp till Stockholm strax efter att jag flyttadeOskyldig 
  • ulfsas
    ulfsas skrev 2012-08-30 23:39:19 följande:
    Sorry.

Alla finingar från Västkusten flyttade upp till Stockholm strax efter att jag flyttadeOskyldig 
    Som jag skrev, efter min flytt upp till Stockholm så kom de efter.

Som min Göteborgske kompis Micke sa efter ett Café Operabesök under en helg när han var hos mig.
    Han tittade sig storögt runt i lokalen och sa att '' så här snygga tjejer finns inte i Göteborg''.

Skämt åsido så är det rätt stor skillnad på GBG och Stockholm på alla sätt. GBG är Sveriges största småstad Skrattande

Sagt av en som numera bott 24 år på vart ställe. 
  • ulfsas
    Papito skrev 2012-08-30 23:58:50 följande:

Du definierade inte åt vilket håll flytten gick, anade att det var till sthlm men damerna kunde också ha flytt när du kom hit.. hehe.
    HAHA.

Tror det står Sundbyberg i min sidfot? 
  • ulfsas
    Papito skrev 2012-08-31 00:10:57 följande:
    Bli inte förolämpad nu..men jag har inte direkt supergranskat dig.. ser det nu när du påpekar det
    Gud ske pris för det Skrattande
  • ulfsas
    Anonym (HP) skrev 2012-09-01 15:01:42 följande:
    Ibland undrar man ju.... Igår satt jag och gnällde för en vän via msn. Jag sa att jag känner mig så blä för att så många som jag pratat med på kort tid har hittat andra som de vill satsa på. Ni vet, samma gny som jag körde här.

Mitt i allt får jag ett sms från en kille som jag var på dejt med en gång i typ december/januari?! Han är nog den roligaste människa jag vet och vi hade en supertrevlig dejt. MEN när vi skulle skiljas åt tyckte han att jag var avvaktande och att jag himlade med ögonen! Jag kan verkligen inte tänka mig det för jag hade inget emot honom. Det var snarare så att jag var ovan vid att dejta och inte visste vad som förväntades av mig i det läget.
    I vart fall så pratade vi även efter dejten, han berättade hur han upplevt det och jag sa att det inte var så och att jag gärna träffade honom igen. Men han försvann.

NU hör han av sig igen?! Och när jag frågar svarade han "det finns vissa människor som man alltid bär med sig oavsett vad som händer". Eh, okej? Och sen uppförde han sig hela kvällen som att jag var det bästa som hänt sen skivat bröd ?! Och det var inget booty call, han ville inte ses direkt. 
    Och fan vad jag garvade åt honmo igår, jag skrattade så jag hade ont i magen. Vid ett tillfälle skrattade jag så jag grät på riktigt (iofs var det en kombination av autocorrect och trötthet från min sida, men roligt var det)!
    Idag har vi hörts lite också. Han säger att han är uppriktigt intresserad av mig. Att jag är "rolig, fin, smart, väldigt attraktiv och snygg".    

What!?   
    Inte illa Solig
  • ulfsas
    Anonym (HP) skrev 2012-09-01 15:23:46 följande:

Nu säger det ju inte att det får ett lyckligt slut nånstans.
    Men det var precis det jag behövde höra just då. Det gjorde mig väldigt glad. Glad 
    Bara att suga i dig.....hrmmm, kan ge fel tankar men jag menar av uppskattningen alltså.
    Garantier kan man ju aldrig få, en dejt eller 20 år tillsammans, vill man så går det bra och ger någon upp så går det åt pipsvängen.

Känns det bra så boka en dejt till och om det känns bra så boka en till osv Solig Rätt vad det är är ni kanske ett strävsamt gammalt par.

Lyllo dig.
  • ulfsas
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-02 14:48:52 följande:
    Ja visst, det är det roligaste som finns att sätta någon på plats Haha, seriöst så har jag faktiskt nästan gjort det, det var en massa år sedan som en tjej från en grann stad som lade till mig på ICQ och frågade lite detaljer om mig och slutligen om jag varit på fest i den staden i helgen som varit... Jag hade dessvärre varit så djävla full att jag kom inte ihåg om det var i helgen som varit eller helgen innan, så jag drog till med att det måste nog varit några helger sedan. Sen dog den konversationen :-P
    Synd att skjuta sig själv i foten.....Foten i munnen
  • ulfsas

Jaha, då är väl jag äldst då Gråter

• ulfsas
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-04 14:18:47 följande:
    Det har ingen större betydelse, kärleken är blind
    Nej, den är väl bara blind.Skrikandes
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!