• ulfsas

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-01-26 16:15:10 följande:
    Förresten,

om någon av alla ni som lurkar i tråden läser och har fått ett sånt mail ...

Det vore kul att höra vad ni tänkte

Javisst får man förfrågningar närapå var dag från någon ofta påfallande vacker och ung tjej med något Ryskklingande namn. 99% av dem med översättning från Google translate. 
    Idag stod det om en gruva!!!!- alltså översatt från ''mine'' bara. Lustigt. De vill också att man skall byta till den vanliga mejlen då de inte är betalande.
    Trist med spam. 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Angelven skrev 2013-01-26 16:47:58 följande:
    Gotta catch me first

... hon och jag glider iväg på en rå hemmaskruvad motorcykel i sommar, hon i kortkort utan hjälm tuggandes tuggumi hållandes om min ölkagge på väg till bikerträff i skogen ...Tungan ute 
    Ahmendå är det OK. Trodde att du skulle dra med henne på nattvarden eller något liknande suspektFlört
  • ulfsas
    Beya skrev 2013-01-26 17:27:39 följande:
    Nehe nu måste jag lämna... dags att bada i en varm badtunnaTungan ute
    Jaså, det är till att kosta på med en varm tunna i dessa tider. Kanske lite väl friskt annarsSolig
  • ulfsas
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-26 18:48:46 följande:
    Nu har jag en ny Match-fråga. Det där med flörtar... är det bara ett sätt att få sin profil att visas på min sida, eller finns det nått meddelande i flörtarna som jag ännu inte har hittat? Kan man stänga av så att det inte går att skicka flörtar till mig?
    En flört är väl en anmodan till att du skall visa lite intresse och skriva ett lite hej tillbaka och så är isen bruten.

Vet inte om den går att stänga av. 
  • ulfsas
    Apollo skrev 2013-01-29 22:42:05 följande:
    Jaja, får väl bli en film eller något innan det är dags att sova. Är som sagt riktigt irriterad nu så behöver väl varva ner lite.

God natt med er. 
    God natt.
  • ulfsas
    modesto skrev 2013-01-30 16:17:02 följande:
    Det finns många som har tunnelseende när de läser profiler, de ser bara saker de vill se och struntar i restenGlad
    En del tittar bara på bilderGlad
  • ulfsas
    singel pappa83 skrev 2013-02-01 13:12:28 följande:
    har ALDRIG kommit någon vart med att vara snäll/gentleman   dvs hålla dörrar, hålla bord, hålla väska,låna ut telefon,tändare,cigg  osv  men så fort jag inte är snäll så är d lättare att prata med tjejer då 90 % inte vill ha en kille som dom kan köra med som ni vet att ni gör ute på klubben ;)   
    Nu är det ju ute på krogen som jag menar att det är såhär, för där har ja iaf en chans, mot på dagen då jag alltid har sonen med mig å d skrämmer dom flesta :P  
    Håller inte med. Jag skulle aldrig kunna sluta upp med att vara trevlig och gentlemannamässig. Man är ingen mes för det, tvärt om. Det hänger på ens eget självförtroende och ens självkänsla. Jag skulle inte vilja ha n tjej som inte jag skulle kunna vara snäll mot. Att vara snäll men inte en mes menar jag då, det är skillnad. Man har en ryggrad och låter en inte bli körd med.

Så, jag tänker fortsätta att vara både snäll och en gentleman även framöver och så får jag väl se om man träffar den rätta trots eller tack vare det. 
  • ulfsas
    Papito skrev 2013-02-01 14:12:59 följande:
    Haha, såg att fler hunnit kommentera snälldefinitionen medan jag skrev mitt inlägg Glad
    Har du somnat över tangenterna, eller? Skrattande
  • ulfsas

Är det någon här eller är ni ute o deltar ?

• ulfsas
    Anonym (33-åring) skrev 2013-02-08 22:50:55 följande:

Rätt tomt idag som sagt... Beya har slut på smågodis, vet inte om hon gick och la sig därför
    Min dotter köpte en påse Turkisk Peppar när hon var o handlade mjölk. Gott.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!