Anonym (Singelpappan) skrev 2012-08-07 01:03:07 följande:
Hade aldrig gått på en dejt jag inte haft förhoppningar om att det ska kunna bli något mer av det hela. Så känner du så inför en dejt, så hade iaf jag avbokat den om jag vore du! =)
Har klaffat väldigt bra på många sätt, uppenbarligen! =) Men det har av olika skäl det inte blivt mer seriöst, tyvärr(?). Olika livssituationer har varit en stor grej, som att två av kvinnorna inte har barn och jag har två, att de där riktiga känslorna ändå inte infunnit sig är en annan anledning. Inget direkt fel alls, men ändå ingen pang på fullträff. Träffade en av dem två hela helger och ytterligare en övernattning hos henne, men det sprack när hon ville mer och snabbare än vad jag kände jag var beredd att ge henne så tidigt. 3 dejter och sen ändra fb-status och träffa barnen etc är åt h-e för snabbt för mig iaf.
Åh,shit ja..så snabbt :) Men om du bjuder in till så låånga dejter..tror de mer ;) Nä,jag vet inte. De man klickar rejält med..vill man ju ha längre dejter med. Men man behöver ju inte planera in det från början? :)
Det med att dejta de som inte har barn..jag tror det blir svårt? Jag vet inte. För mig iaf. För jag vill inte ha fler. Och att hindra någon från att få egna barn, det skulle jag aldrig ta ifrån de:) Och att stå där 3-4år senare och ha någon som tjatar om barn,går inte. För mig då:) Samtidigt är det skitlätt..massor av tid..inget jobbigt ex etc etc