Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Johnny Mnemonic skrev 2012-09-04 12:44:37 följande:
    Med en person som det känns bra med... är det himmelriket att bara sitta på en bänk och hålla hand.

Gulligt! Solig
  • Anonym (men)
    Anonym (Singelpappan) skrev 2012-09-07 10:00:42 följande:

Svår fråga och jag kanske inte är rätt man att svara på detta egentligen... jag är rätt kelsjuk och fysisk av mig och ligger mer än gärna och myser, om man får rätt gensvar dvs! Jag går dessutom i princip aldrig till sängs med någon jag inte på förhand hade kunnat tänka mig att det åtminstone finns en möjlighet att kunna bli mer än ett ons av. Så någon form av känslor är alltid inblandat när jag har sex med någon, betyder dock inte att jag är förälskad eller helt desperat vill ha en relation till varje pris bara för att vi har sex.

Är jag ensam här om att aldrig lämnat eller blivit lämnad under natten efter sex? Hade nog känt mig jävligt billig i båda fallen om jag råkat ut eller gjort så själv...

För övrigt så har jag nu haft övernattningsbesök varenda barnfri dag sedan första dejten för två veckor sedan idag... kanske borde be bidrag till hyran denna månaden? Det hela känns väldigt avslappnat och lär få fortsätta rulla på och bli vad det blir... Eller borde jag vid det här laget veta om jag vill ha en riktigt, riktigt seriös relation med dejten?
    Kul!Glad

Jag hade nog känt wow vid detta laget i sånt fall..men det är jag detSolig

Så en gissning..njae..ni är väl KK nu dåTungan ute Eller så har hon inget hemFlört  Men jag tror inte ni blir ett par..om du inte nöjer dig då. Men det är ju hur JAG skulle känna.

• Anonym (men)
    Anonym (singelmorsa) skrev 2012-09-07 10:12:20 följande:
    Jag har aldrig blivit lämnad mitt i natten men har själv gått däremotFlört
    Låter som du haft ett par härliga veckorGlad Tycker alls inte att du måste veta efter så här kort tid om det kan bli en seriös relation eller inte. Så dejta vidare bara så lär det ge sig med tiden om du vill satsa fullt ut eller ej. 

Nä,det är ingen som dragit efter sex..mohahaha..killar är ju superglada dåTungan ute Själv kanske man känt någongång.."kan han inte åka snart..eller gah,hur tar jag mig ur detta nu". Hehe..och trots detta att jag försöker lära känna personen lite innan..men det kan bli avigt iaf. För mig då :)
  • Anonym (men)

Jag har aldrig haft ngn KK..så jag kan inte svara på det. Har vi bara trevligt osv..är det bara kompis för mig..och när jag inte har DE känslorna..knullar jag inte mina kompisar :)

För mig är det så..har jag inget "sug" relativt snabbt..kommer det inte bli en långvarig relation för mig. Jag har träffat kanonkillar..skulle ha ett toppenliv med dem osv. Men finns inte allt,kan jag inte nöja mig Solig 

• Anonym (men)

Jag hör ju faktiskt inte heller hemma i denna tråd längreSkrattandeSolig

• Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-09-07 13:18:33 följande:

Nej men berätta! har det gått så bra eller åt skogen så du lägger ner?
    Hihi..nä,bra dåGlad Vem vet vad som händer..men vi satsar på en framtid ihopHjärta
  • Anonym (men)

Måste vara jag som är kapet dåFlört Och jag snackar inte baraTungan ute

TACK!Skrattande{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (men)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-07 16:38:42 följande:
    men, så är det ju. jag tänkte säga grattis först när jag vet att det gått bra. Men jag säger lycka till istället nu.
    Glad Tack! Solig
  • Anonym (men)

Njae..jag struntar nog i utbildning..men kan inte sitta och prata med ngn som ba..öhh..och inte kan diskutera högt och lågt. Men att man har en högskoleutbildning betyder ju inte att man är smart ;)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!