Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (33-åring) skrev 2012-09-15 09:36:44 följande:
    Men hur gör du för att ta reda på om de du skriver med har en ekonomi liknande din då? Högskoleutbildning kan betyda adovkat eller sjuksköterska, att man har hög lön måste inte innebära att man har god ekonomi, att man har rest lite måste inte betyda att man har dålig ekonomi.

Jag ifrågasätter dig alltså inte, utan är nyfiken på hur folk tänker (för att fatta hur det jag säger/gör kan tolkas).   

Känner lika.
    Jag bodde på Lidingö en kort tid i mitt liv..(fint område i Sthlm) och då blir jag bemött efter det.

Jag gillar drivande människor,som får saker att hända. Men det betyder ju inte att de måste ha en högskoleutbildning och sitta på sin röv :P Utan mer vad de gjort och fått hända i sitt livGlad

De som skryter om sina pengar,går bort direkt.     
  • Anonym (men)

Äsch,tror inte Xmag är misstolkad. Däremot skulle nog en barnskötare liva upp ditt stela livTungan ute Jag tycker tex ingenjörer är skitstela..och då är det ju så?Flört Nu blev jag rekommenderad för länge sedan att studera just det..jag är nämligen grym på matte..men inte stel allsSolig

Fast jag vet inte det om lika bakgrund? Jag vet inte om jag vill ha någon med lika..hmm..måste ju vidga sina vyerGlad     

• Anonym (men)

Alltså..kärleken är ju viktigast. Att man bara vill krypa in i den andres skinn. Men jag har barn och vill inte ha ett till(vuxet) Vill inte behöva "ta hand" om någon. Någon som man måste plocka upp efter..eller som man måste säga till hur en ekonomi fungerar osv. DET är inte sexigt. Stark och stabil tack!

• Anonym (men)

Nämen man har ju önskningar..eller krav,vilket som. Man känner sig själv bäst. Jag vet att jag är stenhård på vissa saker,så jag tummar nog inte på det. För vet att jag ändå tillslut kommer ångra mig.

OM jag skulle dejta en 40+skulle fördelen vara att de inte hade små barn tex.Eller jag skulle inte dejta en som var 40+,med små barn(då kan jag ju ta lammkött,skämt å sido) Utan då ska de helst ha vuxna barn. Och då blir de ju flexibla på ett helt annat sättSolig 

Nu får ju folk tycka att jag är fel ute och tänker galet..men det är ju mitt valGlad   

• Anonym (men)

Jag kommer nog aldrig nätdejta igenSolig Men trots att man bor i en ganska stor stad..så blir den liten i dejtingvärlden. Iaf..en gammal dejt till mig skrev till min bästis på en dejtingsida..att hon skulle ge mig en kram nästa gång vi sågs. Det var ju gulligt.
    Synd att det är världigt svårt att vara vänner med gamla dejter. 

• Anonym (men)
    Xmag skrev 2012-09-19 22:03:54 följande:

Men hur blir det annorlunda om du dejtar i verkliga livet, så att säga? Stan är väl lika liten då? Sen kan jag förstå att du inte vill nätdejta av andra orsaker.

Fast i verkliga livet,kan man inte söka på mina vänner .typ. Ska ju mycket till att de träffas på exakt samma ställe och förstår att vi är polare :)

Eller att ALLA dejtens polare kollar in en. 
  • Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-09-21 19:06:18 följande:
    Men jisses!! nu var det en "företagare" som skrivit till mig på MP. Fick ett erbjudande att vara hans "påhäng",han ville ha en snygg tjej som matchar honom i hans kretsar , han skrev vidare: jag är knappast med här för att jag behöver det jag var skolans snyggaste men vill inte träffa någon onykter och värdesätter skärpa osv osv... skryt skryt och sen; om du tror du kan passa mig så skriv gärna.

Eh ja men självklart gör jag det haha nej jag skrev iaf att du passar iaf inte mig med ditt synsätt.  Trodde verkligen det var ett skämt men det verkar det inte vara, han svarade sen: ok tack för svaret och ha en trevlig kväll.

Hahaha  
    Du bemödade dig med ett svar iafKräks
    Skolans snyggaste..årgång -94 alltså? Det var ju ett tag sedan.Tungan ute

Det var det enda som var fel..annars hade jag varit på..man vet aldrig vem man stöter på när man är ute bland folkFlört   

• Anonym (men)

Nu var jag ju tvungen att kolla in Anna(genom min kompis HP) Man kanske kan se vilka som kikat på en?Solig Jättekul att få bild på folk i trådenGlad

• Anonym (men)
    Papito skrev 2012-09-22 10:17:42 följande:
    "Genom min kompis Hp...."

Haha..Ja! Vill ju inte att Anna nu tror att jag är den där piercade och allmänt fina bruden FlörtGlad
  • Anonym (men)

Varför väljer man då HP om man tycker den är oseriös? Då är man det själv också?Tungan ute

Jag tror att de som betalar för vissa sidor även är på gratissidornaFlört 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!