• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 12:54:14 följande:
    Det kanske inte är så dumt att lägga upp en bild ändå. Jag var ju utan ett tag men sen kände jag att jag hellre blir bortsållad direkt av såna som inte tycker att jag ser det minsta attraktiv ut, istället för att prata med någon ett tag och sen bli dissad när man visar sin bild.  
    Mmm, den sorgen den kommer den också..men än så länge är det jag som tackat för mig...så på det viset hjälper det inte att ha kort.
    Jag är sån blödig jäkel också så jag blir nog hellre ratad själv än ratar..  
  • Papito
    modesto skrev 2012-10-29 13:02:07 följande:
    haha, det visste jag inte, det är kanske speciell slang för just HP. På utländska sidor betyder det just vad det är, vänskap. Man kanske är inte redo för ett förhållande men vill inte ha sex utan känslor och tycker vänskap är en bra start som kan utvecklas till mer.
    Då kallas det KK, det är så vanligt så de borde ha två alternativ till:

KK
    Halvrelation

• Papito
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 13:16:31 följande:
    Slang är det nog inte, mer min egen slutsats efter att ha pratat med många män där. Skriver de "vänskap" är de helgarderade. Men det jag märkte var att ingen hade någon intention att få det mer än till en "kort romans". 
    Men det är svårt att man måste benämna något innan det ens börjat.
    Jag hade "seriöst förhållande", för någonstans var det ändå mitt mål. Sen pratade jag inte med alla med intentionen att ha ett seriöst förhållande med den personen.  
    Men är det så himla viktigt då?
    Jag kollar knappt på faktan, jag kollar presentationen och korten...i den ordningen...

Räcker väl med att skriva seriöst förhållande för er tjejer, då är ni helgarderade, de seriösa ser att ni är seriösa och de oseriösa mailar ändå, haha!  
  • Papito
    Xmag skrev 2012-10-29 13:15:49 följande:
    Papito, om du inte lägger upp en bild missar du ju att få mail som säger att du har "sexiga glasögon"...så lägg upp en bild med glasögon...
    Äger knappt ett par glasögon...eller jo, ett par solglasögon i bilen..men lite malplacerat med det nu va? Haha...får leva utan de kommentaren tror jag.
  • Papito

Shit..det här blir tufft...tur man inte har bråttom...

Körde sök på HP. har precis plöjt igenom 15 sidor med damer...max tre som passerar nålsögat...hm....jag är förlorad..jag är en av dem onda...... I´m Screeeeeeeeeeewed!!!!DemonDödDemon 

• Papito
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 13:45:19 följande:
    Ja och nu när jag är upptagen blir det ju jobbigt för dig... Tungan ute
    *S* precis! Flört
  • Papito

För min del är det ändå lugnt, jag har mina skånskor och den trånande men förnekande singelmorsan i hasorna...

• Papito
    Anonym (b) skrev 2012-10-29 14:31:25 följande:
    På tal om HP fick jag precis ett mail från dem där det stod " hänt på Happy pankake" så nu fick jag mitt användarnamn så sätt. Både mail och flirtar försöker de locka med, synd bara att jag är fullt upptagen med mina flyttakartonger så jag hinner inte ens in och kika vad det kan vara för något
    Tycker nog att du ska fokusera på kartongerna jag...vad är det för trams med pannkakor till vuxna människor. Nä, lägg du din energi på flytten och viktigare saker
  • Papito
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 14:33:23 följande:
    Får du ditt användarnamn på så sätt? *fattar inget*
    Jag får också såna mail eftersom jag inte loggat in på typ sex veckor. Jag har 7 olästa mail.
    Överväger att gå in och avregistrera mig. Eller iaf pausa. 
    Borde du väl göra när du inte är singel..
  • Papito
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-29 14:22:20 följande:
    Ja det känns lite knasigt. Men det är inte min förlust heller. Glad

Ja du har ju ditt lilla harem här. Ett stundtals ovilligt harem, men ändå! Flört
    "...stundtals ofrivilligt.."

Tack för den!
    Vad hände med att stötta varandra???

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!